ניחום אבלים

חתנו של מרן: "נהיה פחד מהלוויות" • תיעוד

במהלך ניחום אבלים של קציני משטרה ובכירים בעירייה אצל הגאון רבי זאב ברלין, חתנו של מרן הרב שטיינמן, התבטא הרב ברלין כי נהיה פחד מאז הלוויה של הגר"ש וואזנר. צפו (חרדים)

(צילום: דוד זר)

המונים עולים בימים האחרונים לניחום אבלים אצל הגאון רבי זאב ברלין, ראש ישיבת 'גאון יעקב' וחתנו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, היושב 'שבעה' על פטירת רעייתו הרבנית רחל דבורה ברלין ע"ה,ב תו הבכורה של מרן ראש הישיבה.

לצדו של הרב ברלין יושבים גם בניו של מרן, הגאון רבי שרגא שטיינמן, ראש ישיבת קהילות יעקב והגאון רבי משה שטיינמן, מראשי ישיבת עטרת שלמה.

בין המנחמים נצפו ממ"ר דן נצ"מ מומי בוריה, סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא, רב מחוז תל אביב הרב אליהו קב, הוד לוי קצין אג"מ ואליהו ארנד.

ראש הישיבה הגר"ז ברלין אמר כי "מאז פטירת הרב וואזנר נהיה פחד בלוויות, ובס"ד הציבור נשמר הרבה יותר, תודה לכם שסייעתם".

ממ"ר דן דיבר על השיתוף פעולה עם הציבור החרדי, ואמר כי אפילו על הפרטים הקטנים חושבים, ובימי שבת יש שוטרים גויים. הוא ציין כי ביוזמת שפירא נפתחו מספר מוקדים בבני ברק שיש בהם גוים והם מעבירים תלונות לנכרים של השיטור העירוני, כמו מוקד עזר מציון, טרם ועוד, ובזכות זה ירדו מספר הפריצות לבתים בסופי שבוע.

ממ"ר דן שיבח את את מפקד השיטור העירוני פקד מאיר סויסה שעזב את תפקידו וקודם לרפ"ק במחוז תל אביב. כן ציינו לשבח את קובי פהרטיג מזק"א והצלה שביום שישי האחרון הביא מאות מתנדבים לילד שנאבד בכניסת השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר