עכשיו זה מוכח:

היולדות של מעייני הישועה מתפנקות יותר

יולדות רבות מתלבטות היכן נכון וכדאי ללדת, מהו המקום המקצועי והמיומן ביותר הם כמובן בראש סדר קבלת ההחלטות. אבל הכי כייף שבנוסף לניסיון ולמיומנות יש גם חבילת שי מפנקת מבית "סבון של פעם" והגרלת עגלות של מאמס אנד פאפאס בשווי 4000 ₪ ומתנת שוברים 400 שקלים לכל יולדת (הריון ולידה, שיווקי)

יולדות במעייני הישועה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המרכז הרפואי מעייני הישועה ידוע כבית החולים המקצוען והמיומן ביותר בתחום הילודה בישראל.

הוא מתהדר ברשימת רופאים מהשורה הראשונה בתחום המיילדות והנשים וכמובן שגם במיילדות מקצועיות ומסורות. מעיני הישועה מתמחה בלידות מורכבות ובשל הניסיון והמיומנות אחוז הניתוחים הקיסריים הוא הנמוך ביותר בעולם.

בנוסף מחלקת יולדות חדשה שנפתחה בשנה האחרונה בבית החולים עוצבה בסטנדרט של בית מלון חמים ומפנק.

מתוך הכרות עמוקה עם קהל היולדות והרצון שלהן במנוחה אמיתית ואפילו אפשרות להתפנק בימים המורכבים שלאחר הלידה, החליט 'פורום נשות מעייני הישועה' לצאת במסע פינוקים והטבות מיוחדות עבור היולדות בבית החולים.

מהיום ועד גמר המלאי, כל יולדת שתלד בבית החולים מעייני הישועה תהנה משלל פינוקים, בהם: ערכת פינוק נעימה וריחנית מחברת 'סבון של פעם', ארוז עם חלוק מגבת מפנק ומתנה 400 שקלים שוברים לרכישה ברשת "יש". בנוסף, כל היולדות שיגיעו מה-26 לנובמבר 2017 ועד ה-15 בינואר 2018 יכנסו להגרלה על 3 עגלות יוקרתיות מאמס&פאפס דגם okaro בשווי 4,000 ש"ח כל עגלה, מתנת פורום נשות מעיני הישועה ובשיתוף 'קינג בייבי'.

הטבות ליולדות. מעייני הישועה. צילום: יחצ

בית החולים מעייני הישועה מאמין כי נוחות היולדות ותחושת הבטחון בצוות הרפואי המקיף אותן הם המתכון הבטוח להתחלה בדרך החדשה של אמהות מאושרת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר