ביקורת חריפה מבית

ח"כ חרדי: "הייתה תחרות בין חברי הכנסת - מי חרדי יותר"

יממה לאחר פתרון "משבר השבת", ח"כ חרדי מותח ביקורת על התחרות ב'יהדות התורה' ועל יציאה למאבק ללא תיאום, מה שהחליש את החרדים • "הביקורת נגד העיתונאים הזויה", הוא מוסיף (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, ליצמן ונתניהו (ארכיון. צילום: דוברות הכנסת)

ביקורת מבית: יממה לאחר פתרון 'משבר השבת', כאשר ראשי המפלגות החרדיות מתקשים להציג הישגים בפשרה שהושגה, יש חברי כנסת מתוך הסיעות החרדיות שמותחים ביקורת על הנהגת המפלגות החרדיות.

"הייתה כאן תחרות בין חברי הכנסת החרדים מי חרדי יותר", אומר חבר כנסת חרדי ל"כיכר השבת". לדבריו: "במקום שכל חבר כנסת ידאג לשבת קודש, ראית חברי כנסת שדואגים לשם שלהם. לא זוכר אירוע דומה לזה".

הח"כ החרדי, שמפנה את הביקורת בעיקר לחברי הכנסת ביהדות התורה, הוסיף: "קח לדוגמה מה שהתרחש פה בשבוע שעבר. משה גפני הודיע בישיבת סיעה שהוא לא משתתף בהצבעות, ליצמן היה שר תורן, אבל כדי שלא יגידו שגפני חרדי יותר הוא הצליח להתקזז, להיות במליאה ולא להצביע".

"אני לא זוכר אירוע דומה בו הציבור החרדי יוצא למאבק אמיתי על עקרונות היהדות, אבל ההנהגה מגיעה בלא תיאום", אומר הח"כ. "בליכוד ראו שכל מנהיג חרדי דורש בקשה אחרת וסותרת את האחרת, כמו במרכולים, דרעי דרש ללא תל אביב וגפני התעקש, זה החליש אותנו במאבק הזה".

הח"כ החרדי הוסיף כי "צריך להודות: לא היו הישגים במשבר הזה, ויתרנו על הכדורגל ועוד. לא יצאנו מחוזקים. אבל הביקורת כנגדינו לא מוצדקת, אנחנו פעלנו לפי הוראות גדולי ישראל, מה שאמרו לנו עשינו. גם אם בעיני הציבור והתקשורת זה נראה ללא הישגים, אנחנו בסופו של דבר נשמעים לרבנים".

"אגב", הוא מסיים את דבריו, "הביקורת נגד העיתונאים הזויה. במקום שנבקר את עצמינו, איך יצאנו למאבק ללא תיאום, כל אחד עשה מה שבא לו כדי להיראות חרדי יותר, אנחנו מאשימים את התקשורת שמבקרת ומציגה נתונים והבטחות? זה לא רציני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר