יום הולדת מהשמים

מרגש: נפטר לפני 5 שנים ושלח פרחים לבתו

צעירה מטנסי ארה"ב קיבלה כל שנה מאביה שנפטר זר פרחים ליום ההולדת. הזרים הוזמנו מראש על ידי אביה בעת שחלה ואליהם צורף מכתב מרגש. תמונת הזר ריגשה מיליונים (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מייקל ווילימאס וביילי סלרס (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ביילי סלרס)

מייקל וויליאמס סלרס נפטר ממחלת הסרטן לפני חמש שנים אך דאג מראש שבתו ביילי תקבל מידי שנה ביום הולדתה זר פרחים עם מכתב. הצעירה שחגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-21 העלתה תמונה של הזר המרגש וזכתה למיליוני לייקים ומאות אלפי שיתופים.

בתקשורת האמריקאית דווח כי ביילי סלרס הייתה מקבלת זרי פרחים שהוזמנו מראש על ידי אביה,מאז מותו. ביום שישי האחרון היא קיבלה, כמו בשנים הקודמות, זר פרחים סגולים.

"אבא שלי מת מסרטן כשהייתי בת 16, ולפני שהוא מת הוא שילם על הפרחים כדי שאוכל לקבל זר ממנו בכל יום הולדת", סיפרה סלרס בפוסט בטוויטר, שריגש המונים והפך ויראלי. "ובכן, זהו הזר של יום הולדתי ה-21 וזה הזר האחרון. אני מתגעגעת אליך כל כך, אבא".

הזר, מתוך טוויטר

בראיונות לכלי תקשורת בארה"ב סיפרה שמשלוחי הפרחים מן הסתם מרגשים אותה מאוד, אבל גם הופכים את יום שמחתה ליום קשה. "מאז שהוא הלך לעולמו התחלתי לשנוא את ימי ההולדת שלי, ואני מפחדת מזה כל שנה, כי הוא תמיד היה הופך את היום הזה לכל כך מיוחד", אמרה לניו יורק פוסט. "חששתי במיוחד מיום ההולדת ה-21 כי ידעתי שזו השנה האחרונה".

במכתב שהגיע עם זר הפרחים נכתב: "זהו מכתב האהבה האחרון שלי אלייך עד שניפגש שוב. אני לא רוצה שתבכי עליי עוד דמעה אחת ילדתי כי אני במקום טוב יותר". במכתב היא גם קיבלה הוראה לכבד את אמא שלה ולהיות אמיתית וכנה עד כמה שאפשר. "תהיי שמחה ותחיי את החיים עד הסוף", סיכם.

"נשברתי לגמרי", סיפרה סלרס, שלומדת באוניברסיטת מזרח טנסי. "המכתב שקיבלתי היה מאוד-מאוד מגניב ועצוב בו-זמנית". הסרטן בגופו של אביה של סלרס, מאמן בייסבול במקצועו, התגלה בסוף בתחילת 2012. הוא מת חצי שנה לאחר מכן, והותיר אחריו את ביילי ושלושה ילדים קטנים נוספים. סלרס סיפרה כי אביה הותיר בידי אימה מתנות נוספות לקרובים לימים מיוחדים כמו חתונה וכדומה שיינתנו להם בבוא העת בצירוף מכתב מיוחד

סלרס פרסמה בכל שנה בטוויטר תמונה של את הזר שהייתה מקבלת, אבל השנה הסיפור שלה הפך ויראלי. "הוא ניסה לעשות את ימי ההולדת שלי גדולים מהחיים", אמרה. "הוא היה מתגאה בכך שהוא הצליח לרגש כל כך הרבה אנשים". היא הוסיפה כי היא שמחה שעכשיו אנשים רבים כל כך יודעים עד כמה היה אביה איש מיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר