טויוטה סלקט

עלייה בביקוש לרכבי מותג יד שניה במגזר החרדי

סקר שנערך לאחרונה מגלה שקיים ביקוש הולך וגדל לרכבי מותג יד שניה בקרב האוכלוסייה החרדית. חברת טויוטה הקימה לשם כך את "טויוטה סלקט", מותג רכבי טויוטה יד שניה, הפועל בהצלחה רבה כבר 4 שנים. טל שבתאי יצא לבדוק בשטח (רכב, שיווקי)

ביקוש לרכבי מותג. טויוטה. (צילום: יחצ)

לקוח הקונה טויוטה יד שניה מ"טויוטה סלקט" מקבל רכב שעבר 155 בדיקות איכות, עם היסטוריית טיפולים מאושרת, תהליך השבחה מלא ואפילו אחריות של היבואן הרשמי.

בנוסף, הלקוח יכול לבחור אחת מתכניות המימון האטקרטיביות על פי יכולתו כדי שהרכישה לא תהיה רק בלב שקט ורגוע אלא גם יותר כלכלית ומשתלמת.

כיום, ניתן להתרשם ממגוון רכבי טויוטה יד שניה באתר האינטרנט https://www.toyota-select.co.il/ ולמצוא את הטויוטה המתאימה לכל צורך.

באתר קיים "סוכן חכם" המסייע באיתור הטויוטה המבוקשת אם היא לא נמצאה באתר, ובהתאם להגדרות הניתנות ע"י הלקוח הסוכן החכם שולח הודעה מיד עם עלייתה לאתר.

טל שבתאי יצא לבדוק איך הכי כדאי לרכוש רכב יד שניה. כל הפרטים בכתבת הוידיאו שלפניכם >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר