ברוך דיין האמת

המתנדב שהקדיש את חייו לעזרה לילדים חולים נפטר מסרטן

ישראל מאיר חזן ז"ל, מתנדב חרדי בארגוני הרפואה השונים ובזק"א, נפטר היום בגיל 38 לאחר שסבל ממחלת הסרטן. בעבר, כשהחלים ממחלה קשה, הקדיש חזן את חייו לסיוע לילדים חולי סרטן (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ישראל מאיר חזן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

טרגדיה: ישראל מאיר חזן ז"ל, מתנדב חרדי בארגוני הרפואה השונים ובזק"א, נפטר היום בגיל 38 לאחר שסבל ממחלת הסרטן. חזן החלים מהמחלה הקשה בעבר, ומאז הקדיש את חייו לסיוע לילדים חולים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

"משמחים" של זק"א שרים ליד מיטתו של חזן (באדיבות המצלם)

חזן היה מקורב לאיש העסקים מוטי זיסר ז"ל, ופעל בין השאר במסגרת 'אורנית' של עזר מציון. בעבר, לאחר שהחלים מהמחלה הקשה, הוא סיפר בדף הפייסבוק שלו על הסיוע לילדים חולים: "אחרי שחליתי במחלה והחלמתי, הבטחתי לעצמי שאני לא עוזב את משפחת 'אורנית עזר מציון'. סיפוק אדיר לעסוק בעבודה כזו. אני פשוט מאוהב בילדים החמודים הללו, אהיה לצידכם תמיד בשמחה ואהבה".

חזן היה בין השאר גם מתנדב מוכר בשורות זק"א. הארגון פרסם הערב הודעת אבל על פטירתו: "בלב קרוע ומורתח, המומים ומזועזעים אנו מפטירתו של המתנדב היקר מטובי בנינו המסור בלב ונפש למען הצלת חיים וכבוד המת מזה עשרות בשנים, ישראל חזן ז"ל. תנחומינו הכנה למשפחתו, שותפים אנו משפחת זק"א באבלכם וליבנו עמכם בשעה קשה זו. על מועד ההלוויה נעדכן בהמשך".

הלוייתו של ישראל מאיר ז"ל תתקיים הערב (שלישי) בשעה 23:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר