השמועות וההפגנה

אחרי כ-30 עצורים בהפגנות למענה, צה"ל מודיע: לא עצרנו משתמטת חרדית

אחרי כ-30 עצורים בהפגנה האלימה בירושלים למען שחרורה של "משתמטת חרדית", שכביכול נעצרה על ידי צה"ל, בצה"ל טוענים הערב כי היא כלל לא קיימת וכי הסיפור שקרי (חדשות)

ההפגנה מול לשכת הגיוס. היום (צילום: Flash90)

אחרי כ-30 עצורים בהפגנות למען שחרורה של "משתמטת חרדית", שכביכול נעצרה על ידי צה"ל, בצה"ל טוענים הערב (שלישי) כי הסיפור שהופץ במגזר החרדי וגרם למהומות מול לשכת הגיוס בשעות הצהריים והערב - הינו שקרי.

מדובר צה"ל נמסר כי: "צה"ל מכחיש את הפרסומים השגויים בדבר מעצרה של משתמטת חרדית והחזקתה בניגוד לחוק". עם זאת, בצבא הבהירו כי "צה"ל רואה בחומרה ומגנה כל אלימות כלפי כוחות הביטחון ומדגיש כי כל מעשה מסוג זה לא ירתיע מלגייס את המיועדים לשירות ביטחון על פי החוקים במדינת ישראל".

כפי שדווח לאורך היום ב"כיכר השבת", במהלך היממה האחרונה הפגינו מאות מבני העדה החרדית, מגובים ברבנים ספרדים מוכרים, וזאת מאחר ולטענת שמועה שהופצה במגזר, לפיה צה"ל "ביצע מעצר של צעירה חרדית, שעוכבה במקום כבר משעות אתמול, בשל היותה עריקה".

ההפגנה. היום (צילום: אלעזר כהן)

בהפגנה שהפכה לאלימה, לקח חלק גם ראש מוסדות 'יקירי ירושלים' שעמד לצד המפגינים בפתח לשכת הגיוס, קרא תהלים ונאם נגד "גזירת הגיוס". גם המקובל רבי יעקב עדס הגיע אמש למקום, וגם הצהריים, להשתתף בהפגנה ולחזק את ידי המפגינים.

אלא שהערב כאמור, טוענים בצה"ל כי לא עצרו משתמטת חרדית וכי הטענות שהופצו לא נכונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר