הסרת משקפיים? הסירו את הדעות הקדומות

חושבים על הסרת משקפיים בלייזר? מתלבטים? חוששים? קבלו את העובדות האמתיות שמאחורי המיתוסים על הסרת משקפיים בלייזר (בריאות, שיווקי)

הסרת משקפיים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ניתוח לייזר עלול לגרום לעיוורון – לא נכון.

ניתוח לייזר אינו גורם לעיוורון, חד משמעית. הוא הליך פשוט של שינוי קימור הקרנית (השכבה החיצונית של העין). אין בספרות הרפואית שום תיעוד של עיוורון בעקבות ניתוח לייזר להסרת משקפיים. הלייזר אינו חודר לעין ולא מזיק לחלקים הפנימיים שלה. פעילותו מוגבלת לחלק החיצוני של העין, לקרנית.

לא משנה איפה בוחרים להסיר משקפיים – לא נכון.

תיקון ראייה בלייזר הוא אחד הניתוחים התלויים משמעותית באיכות הציוד הרפואי. לאיכות הלייזר ורמת דיוקו חשיבות מכרעת בתוצאות הטיפול, לכן חשוב לבחור מכון עם מכשיר לייזר חדיש ומשוכלל. ניסיונו של המנתח חשוב לא פחות לביצוע הניתוח ולבחירה נכונה של הפרמטרים שיוזנו ללייזר.

הסרת משקפיים נעשית בהרדמה מלאה – לא נכון.

הטיפול בלייזר פשוט ואינו כרוך בכאבים או אי נוחות. הטיפול נעשה באלחוש מקומי על ידי טיפות הרדמה. הטיפול בכל עין אורך כדקה או שתיים ובמהלכו מעצבים את הקרנית ברמת דיוק מקסימלית. הטיפול מתקן עיוות בקימור הקרנית ולאחר התיקון העין חוזרת לראות בדייקנות.

אין הבדל משמעותי בין שיטות הטיפול השונות – לא נכון.

קיימות שתי שיטות לתיקון ראייה בלייזר: טיפול המבוצע ישירות על הקרנית וטיפול הדורש חיתוך והרמת שיכבה דקה ואז טיפול בקרנית. בשתי השיטות משתמשים באותה קרן לייזר וצוות הרופאים מתאים לכל אחד את הטיפול הנכון. זו אחת הסיבות לחשיבות הגבוהה של בדיקות ההתאמה הקפדניות של Care.

ב-Care מציעים בנוסף טיפול בלעדי בשיטת 'צייס לייזר פרמיום', השיטה המתקדמת בעולם בטכנולוגיה זעירה, ללא חיתוך או אידוי הקרנית' המשלבת דיוק מרבי, תוצאות מצוינות בזמן קצר, טיפול והחלמה נטולי כאבים והליך מהיר.

ליקוי הראייה עלול לחזור אחרי כמה שנים – נכון אבל נדיר.

צורת העין אינה משתנה לאחר הניתוח. למרות זאת הספרות הבינלאומית מדווחת על 2-4% מהמנותחים שזקוקים לטיפול נוסף כדי להוריד שארית מספר שלא תוקנה. במסגרת האחריות ש-Care מעניקה לכל החיים, ניתן לתקן את השארית ללא תשלום נוסף.

לאחר תיקון ראייה בלייזר דרושה תקופת החלמה ממושכת – לא נכון.

לאחר טיפול בשיטת LASIK שיפור הראייה ניכר לאחר שעות ספורות. לרוב, מטופלים חוזרים לתפקוד יומיומי תוך 24-48 שעות. ההחלמה מטיפול בשיטת PRK-LASEK נמשכת בין 4 ל-7 ימים ושיפור משמעותי מורגש כעבור מספר שבועות. במשך תקופה קצרצרה יש להשתמש בטיפות עיניים מיוחדות ששומרות על לחות ומונעות זיהום, ולמשך כשבועיים להימנע מרחצה בבריכה, בים וממקומות עתירי אבק וחול.

לרשת Care ותק מרשים של כ-120,000 ניתוחים מוצלחים, הטכנולוגיה החדשנית ביותר ובכירי מנתחי הלייזר, כך שאתם יכולים להיות רגועים, להסיר את המשקפיים ואת הדאגות.

רשת Care מזמינה את גולשי 'כיכר השבת' ליהנות מהטבה בלעדית על סך 1,800 שקלים בהסרת משקפיים בלייזר! לחצו כאן לפרטים נוספים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית