חקירת תיק 1,000

המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר מסר עדות בפרשת המתנות לנתניהו

במשך זמן רב ניסתה משטרת ישראל לתאם זמן לקבלת עדותו של ג'יימס פאקר, אולם רק כעת זה הצליח. לאחרונה פורסמה עדות העוזרת שניהלה בפועל את מערך המתנות (אקטואליה)

פאקר ונתניהו. עיבוד ממוחשב (צילום: שאטרסטוק ואמיל סלמן)

ג'יימס פאקר, המיליארדר המקורב לנתניהו, מסר עדות למשלחת של חוקרי משטרת ישראל בפרשת המתנות, במסגרה נבדק חשד כי אנשי עסקים העניקו הטבות ומתנות לראש הממשלה בנימין נתניהו. במשך זמן רב ניסתה המשטרה לתאם גביית עדות מפאקר - דבר שהצליח כאמור רק כעת.

הדס קליין, העוזרת האישית של אנשי העסקים ג'יימס פאקר ושל ארנון מילצ'ן, מסרה בעדות בפני המשטרה - כך פורסם לאחרונה - כי מילצ'ן קבע בין לבין פאקר חלוקה של עלויות המתנות. לדבריה, בני משפחת נתניהו עשו שימוש נרחב בביתו של פאקר, בריכה ובמזון. החוקרים מייחסים לעדותה של קליין אמינות גבוהה, והיא לא חשודה בדבר למרות שבפועל ניהלה את מערך המתנות לכאורה.

חוקרי משטרה מגיעים למעון ראש הממשלה בבלפור. בשבוע שעבר (צילום: גל ארבל, ynet)

"הייתה שיחה קשה" נטען שאמרה בעדותה, "שרה צעקה עליי. נתניהו רצתה שמפקח הבנייה שעובד עם פאקר ומילצ'ן יבוא לייעץ לגורמים המקצועיים של משרד ראש הממשלה לגבי נזילה במעון. לא אישרתי, ואז היא צעקה שאני ומילצ'ן מבזים אותה ואת ביבי, לא מאשרים דברים שמותרים להם כביכול.

"אחרי כמה שעות התקשר נתניהו בעצמו, אמר שזה לא בסדר מה שהם (פאקר ומילצ'ן) עושים לגברת, שהם צריכים להבין מה היא עוברת בתקשורת, ושהם בדקו את זה מול הייעוץ המשפטי ו'הכול מותר'" כך על פי הדיווח העידה קליין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר