ראיון מיוחד

גד אלבז בכיסא גלגלים: "זו השגחה פרטית"

הזמר והיוצר גד אלבז מספר בראיון ל"כיכר השבת" על הפציעה ברגלו שהולכת להושיב אותו בחודשים הקרובים במקום לרקוד, וחושף פרטים מסקרנים במיוחד על הקריירה של בנו (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
גד אלבז בבית החולים (צילום: יח"צ)

הזמיר הבינלאומי - גד אלבז, נחת בישראל אתמול (ג') בשעה 12:00 כשהוא על כיסא גלגלים בשל תאונת ספורט שעבר. "לפני עשרה ימים במוצ"ש עשיתי ריצה ספורט בקור האמריקאי ובלי חימום מתאים ביצעתי ספרינט ונקרע לי גיד האכילס", מספר אלבז ל'כיכר השבת' בראיון מיוחד מבית החולים.

"ברוך השם, למזלי היה איתי עוד בן אדם שסייע לי עם הכאבים העזים שחשתי. הייתי עם כאבים חמישה ימים. למרות זה הלכתי לכינוס השלוחים, שם כולם ראו אותי מדדה ולמרות זאת זה היה אחד האירועים המרגשים שהשתתפתי בהם", מספר אלבז.

לאחר כשבוע, כשהבין שהכאבים לא הולכים לחלוף, הוא פנה לאורטופד שאיבחן אצלו קרע בגיד שמצריך ניתוח והחלמה של לפחות שלושה חודשים. "בארה"ב ללא ביטוח רפואי מתאים זה סכומי עתק, לכן הגעתי לארץ כדי לטפל ברגל".

כרגע ממתינים הרופאים לתשובות מבדיקת האולטרסאונד כדי לקבוע אם אכן לנתח, או ללכת על החלמה איטית אך בטוחה ובריאה יותר.

"זו השגחה פרטית, בדיוק שבוע לפני המקרה יצאנו עם קמפיין למופע חדש שלי "דרך העיניים של גד" בו אני מספר על כל ההשגחה הפרטית שהייתה לי בחיים, על סיפור החיים שלי, על הילדות והמוזיקה. עכשיו שאני חושב על זה המופע מתאים לחלוטין למצבי, הוא תוכנן מראש כך שבשונה מהמופעים הרגילים והאנרגטיים שלי בהם אני רוקד, אני הולך לשבת על 'סטול' במרכז הבמה וזאת תכננו כאמור שבוע לפני הפציעה", מספר גד אלבז בהתרגשות.

פלאייר המופע החדש

לדבריו, גם המופעים הגדולים אליהם הוזמן מבינים את העניין, "הם מוכנים לספוג את זה שאעלה לבמה עם קביים ואשב ואסביר לכולם", הוא אומר בחיוך.

"אחד המתנות שהשם נתן לי זה האנרגיה שאני משדר במהלך ההופעות הריקודים והירידה לקהל וזה הולך להילקח ממני בתקופה הקרובה אבל אני מודע לכך שאנרגיה זה משהו רוחני כשאתה בא בידיעה שזה מה שהשם החליט אתה במקום רוחני יותר ויכול להעביר את האנרגיה הזו גם בישיבה", הוא אומר בבטחה.

לאחרונה מככב בנו בנימין אלבז בכמה שירים שזכו להצלחה רבה. לשאלה האם בנימין הולך בדרכו משיב גד תשובה מפתיעה למדיי, "אני הולך להוציא לו כמה שירים בקרוב לפני שיתחלף לו הקול, אחד מהם הוא דואט איתי 'ברכת המזון' ואחרי זה שירי סולו שלו אבל הוא לא כזה להוט להיות זמר. זה המזל שלי צריך לומר, למרות שהוא שר מדהים. אם כשהוא יגדל הוא ירצה את זה אז שהשם יעזור לו לעשות את זה בדרך הנכונה".

בנימין שר בבר המצווה שלו

"גם אני לא חלמתי שזה מה שיקרה לי וההישגים שהשגתי זה לא מובן מאליו אבל זה תפקיד קשה. הלוואי שזו הייתה סוג של עשייה קלה. לא קל להיות זמר ולהצליח. הייתי שמח שיהיה לו רקע אחר אבל הוא יותר מידי טוב מכדי שאוותר לו עכשיו ולא אקליט אותו ולכן אני מעודד אותו להוציא את השירים", מספר אלבז ומוסיף, "בנימין מודע ליכולות שלו אבל כשראה את החשיפה אחרי כמה חתונות בהן שר והסינגלים הוא אמר לי "אבא זה לא בשבילי".

גד שעובד כבר על המופע הבא שלו, מופע בו יארח אמנים גדולים מישראל מבין שכנראה התכניות יצטרכו קצת להידחות לאור המצב ברגלו, "אני מבין שכרגע צריך לשנות קצת תכניות אבל אני ממשיך לעבוד קשה על המופע הזה שיהיה יותר גדול מכל מה שעשיתי עד היום. הוא ירוץ ברחבי ארה"ב ואז בעולם ואני מקווה לסיים אותו בירושלים".

"זו תהיה תקופה של יותר עבודה רגועה באולפן על חומרים חדשים. הכל זו השגחה פרטית ואין לי שום ספק בזה", הוא מסיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר