לא רק לגרון כואב

רשימת הדברים שלא ידעת שתה מסוגל לעשות

תיון אחד מספיק לשלוש כוסות, ואם אתם בקטע של לחסוך אז כמעט ואין סוף לכוסות התה שתוכלו להנפיק מתיון, תלוי ברמת החסכנות שלכם. אבל מסתבר שיש לא מעט דברים נוספים שתוכלו לעשות עם התיון לאחר השימוש (אל תפספסו)

תה. לא רק לגרון כואב (צילום: שאטרסטוק)

הוא יעיל ביותר לחימום כפות הידיים, הוא מחמם את כל הגוף מבפנים ואם כואב לכם הראש, הוא הדבר הראשון שיישלף לעזרה. בהחלט, אפשר להכתיר את התה למשקה הפופולרי של עונת החורף הקרירה. הסגולות הטמונות בצמחי התה השונים והמגוונים הן רבות, אך רק מעט ידועות לנו, אז רגע לפני שאתם משליכים לאשפה את התיון שייצר עבורכם 4 כוסות מהבילות, כדאי שתדעו עוד כמה דברים על התיון הזה.

תרופת סבתא

נכון הגיל הזה שבו מתחילים קמטים קטנים להופיע על הפנים? קחו תיון משומש ומקורר, הניחו אותו על הקמטים והוא ידאג להעניק לכם מראה צעיר יותר.

תה פטריות

נכון, בעיית הריחות הרעים מהנעליים נפוצה בעיקר בעונת הקיץ, אך גם בחורף יש לא מעט אנשים שסובלים, או יותר נכון גורמים לאנשים סביבם לסבול מהריח הנוראי שמפיצות הנעליים שלהם. כאן נכנס שוב התיון המשומש לתמונה, לאחר השימוש, כשהתיון כבר הספיק להתייבש, הניחו אותו בתוך הנעל, ובבוקר תקבלו נעל עם ריח של ספר חדש. טוב, לא ספר חדש, אבל ריח של חדש.

חליטת ניקיון

שוטפים כלים ויש כלי עם כתמים עקשניים שמסרבים לרדת? שתו תה, קחו את התיון המשומש ושפשפו בעזרתו את הכתמים שייעלמו במהירות.

עזרה ראשונה

כוויות שמש? עקיצות? פצע מגליד? שעורה בעין? השתמשו בתיון מקורר (לא לשכוח לקרר) והניחו אותו על האזור הפגוע. הדבר ירגיע את העסק ויאיץ את הליך ההחלמה.

נפתלין

אז נכון שתה נתפס כתרופת סבתא, אבל בזמן שסבתא שלכם השתמשה בנפתלין כדי להרחיק חרקים שונים מהארונות, דבר שהעניק לבית את הריח המוכר והפחות אהוב, אתם יכולים פשוט להשתמש בתיוני תה בטעם מנטה, להניח אותם בארונות ולהירגע. הם יפסיקו לבוא - תה זה לא כוס התה שלהם.

רוצים לשדרג את התה שלכם? לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר