מכוני יופי? בשביל פנים חלקות אפשר להישאר בבית

כדי להשיג פנים זוהרות וחלקות לא צריך ללכת לטיפול ממושך אצל קוסמטיקאית, ובטח לא לחכות בתור הארוך למכוני יופי. עם מסיכת הפנים של מאליס שכבר תפסו תאוצה בעולם אפשר לטפל בפנים בכל מקום ובכל זמן, הן פשוטות לשימוש ועל הדרך אתן גם חוסכות. יצאנו לבדוק (סטייל, שיווקי)

פנים חלקות וזוהרות. אילוסטרציה (צילום: יחצ)

טיפול אצל הקוסמטיקאית, בין אם זו השכנה, החברה או אפילו במכון יופי, תמיד נחקק אצלי כחוויה לא נעימה. השעות לא תמיד נוחות, התור לטיפול מתארך ומתארך, וכמובן גולת הכותרת: מאות ש"ח בכל ביקור.

עונת החתונות בפתח ואנחנו לא יכולות להתכונן רק רגע לפני. דבר ידוע הוא שהשקעה בפנים היא לטווח ארוך, טיפול מושקע שצריך בו טיב איכות. אבל אם השמלה יקרה בכל מקרה, אז אנחנו נצטרך לבחור מתישהו בין בגד נוצץ לבין פנים זוהרות.

נעים להכיר: מסיכת הפנים של מאליס, טרנד יופי ובריאות שכובש את העולם בחודשים האחרונים וגורם להמוני נשים לסיים את מערכות היחסים היקרות עם הקוסמטיקאיות שלהן. אם בשמחה הקודמת ראית את חברה שלך בריקודים עם פנים חלקות וזוהרות, כנראה שלא סתם...

אז מה הסוד? מסיכת הבד של מאליס יוצרת "אפקט חממה", מה שאומר שהיא משמשת מעין מחסום לחומר הפעיל ובכך מסייעת לו לעבוד בצורה יעילה הרבה יותר. היא מונעת שחורים, מטשטשת פיגמנטציה, מאחדת את גוון העור, מאירה אותו ומבהירה אותו והכל בטיפול של 10 דקות ובעלות נמוכה.

מסיכת בד. אילוסטרציה. צילום: יחצ

אחרי ששמעתי על הקסם הזה, הייתי חייבת לנסות בעצמי ולבדוק אם באמת הדבר הזה שווה את כל הרעש מסביבו. האמת? בינינו, יש עוד מעט שמחה משפחתית וחשבתי קצת להשקיע בעצמי...יש חודש. אז קדימה למלאכה!

הזמנתי את מסיכת הבד של מאליס ישירות מהאתר הרשמי שלהם בעברית. התהליך היה יחסית נח ופשוט. בחרתי את החבילה, שילמתי עם כרטיס האשראי וכעבור דקה קיבלתי הודעה שמאשרת את הזמנתי. עד כאן עבר בשלום.

אחרי ארבעה ימים המסיכות הגיעו אליי עד הבית עם שליח במארז סופר מושקע ובתוכו 14 מסיכות, מספריים ומראה.

מארז סופר מושקע. מאליס. צילום: יחצ

אז מה עכשיו? מתחילים לבדוק...

יום 1 - תוצאה לא רעה בכלל

הילדים התחלו להתארגן לקראת סיום היום (בשעה טובה!), ורגע לפני ארוחת הערב מצאתי את הזמן, 10 דקות, לשים את המסיכה בפעם הראשונה. התחושה הייתה מרעננת ומרגישה והעור שלי הרגיש לח ונעים. האמת? בהתחלה לא האמנתי שאפשר באמת לוותר על טיפול יסודי של שעה וחצי אצל קוסמטיקאית. מי כמונו יודעות עד כמה שקיות העייפות שמתחת לעיניים (ואוהו כמה יש, ב"ה...) יכולות לשנות את המראה בקיצוניות.

אבל מסתבר שאפשר לעעשות טיפול ביתי גם ב-10 דק', ובדיוק בזמן לאחר השקיעה רגע לפני ארוחת ערב. מייד שהסרתי את המסיכה שמתי לב שהפנים שלי נהיו מבריקות ורכות יותר, תוצאה לא רעה בכלל לפעם ראשונה.

יום 15 - סוף סוף פחות אדמומיות

עברו שבועיים, ואני אחרי חמש פעמים עם המסיכה. האמת? ההרגשה על הפנים הופכת את השימוש במסיכה לאחד מטיפולי היופי הנעימים שהיו לי. לפעמים במהלך היום, אחרי העבודה, סידורים, הילדים, אנחנו קצת שוכחות את עצמנו...הרגע הזה שאני עם עצמי (כן, גם הילדים כבר משועשעים מזה שאמא פתאום "כמו בפורים"), יושבת כשהכל כבר מוכן, ומשקיעה בעצמי סוף סוף.

אחרי הפעם ה-5 עם המסיכה אני כבר מתחילה לראות שינויים בעור. סימני העייפות מתחת לעיניים שלי, שחשובים לי אישית, התחילו להיעלם. הפתיע אותי שגם איזור הלחיים שלי התחיל מתחיל לקבל גוון אחיד יותר, עם פחות אדמומיות.

ראש חודש

כן, עברו 30 יום ואני אחרי שימוש של 10 פעמים עם המסיכה. זה כבר הפך להיות חלק משגרת הטיפוח שלי ואני מברכת על ההחלטה שלי לפני חודש לבדוק את המוצר הזה. בדיוק בזמן לאירוע בערב עם משפחה וחברות. עבד פיקס ב"ה. אפילו קיבלתי מחמאות שכאילו הפכתי לצעירה יותר בכמה שנים...

עור הפנים הפך באמת ליותר חלק ונוצץ, כתמי הפימנטציה נעלמו יחד עם אדמומיות הלחיים, ואפילו השקיות שמתחת לעיניים ירדו. מה שהכי מפתיע (עכשיו כבר לא) שכל זה דרש ממני רק 10 דק' של מנוחה...אני דיי בטוח שבטיפול הזה אצליח להתמיד.

כל החוויה עם מאליס הייתה כיפית, מהשלב של קבלת המארז דרך השימוש ועד התוצאות שהתקבלו לעור הפנים שלי. המסיכות גם פשוטות לשימוש, גם אפשר לעשות את הטיפול בכל מקום וגם מראות תוצאות מיידיות, מומלץ בחום!

מסיכות מאליס - 10 דק' לטיפול יעיל, חסכוני ומהיר | לפרטים נוספים ורכישה לחצי כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית