העובד שמחק את חשבונו של טראמפ נחשף

עובד טוויטר לשעבר שכנקמה בחברה מחק את חשבונו של הנשיא האמריקאי למשך 11 דקות נחשף וסיפר על הסיבות שהובילו אותו למהלך והודה כי זו הייתה טעות טפשית (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בהוטיאר דוסיאק (צילום: מתוך יוטיוב)

לפני כחודש נדהם טראמפ לגלות שחשבון הטוויטר הפופולרי שלו פשוט נמחק מהרשת. במשך 11 דקות החשבון הוסר עד שבטוויטר התעשתו והשיבו את החשבון לפעולה. עכשיו נחשף העובד הממורמר שאחראי לעניין.

מדובר בהוטיאר דוסיאק מגרמניה, עובד קבלן של הרשת החברתית, התראיין ל אתר-TechCrunch אחד מאתרי הטכנולוגיה המובילים בעולם וסיפר שלראייתו, הייתה זו טעות למחוק את החשבון של הצייצן המפורסם ביותר בעולם, טעות שעלתה לו ביוקר.

לדבריו, הדבר ארע ביומו האחרון בעבודה; הוא היה תשוש ומרוב עייפות כבר לא היה אכפת לו מדבר. "לא פרצתי לאף חשבון. לא עשיתי דבר שאיני מוסמך לעשות. לא נכנסתי לאף אתר שלא הייתי אמור להיכנס, לא ביצעתי פשע או מעשה נאלח, אולם בכל זאת הרגשתי כמו פאבלו אסקובר (ברון סמים מפורסם ד.ה)".

דוסיאק סיפר שלא סבר שהחשבון יימחק לחלוטין והניח שהוא יוקפא ותו לא, משום שהחשבון של טראמפ מוגדר בטוויטר כמקור חדשותי בעל עניין רב לציבור. הפעולה של דוסיאק גרמה להשבתת חשבונו של טראמפ למשך 11 דקות בלבד, מה שהצית סופת ציוצים מצד תומכי ומתנגדי הנשיא שטענו כי מדובר בפעולה יזומה כנגדו על ידי מתנגדיו.

טוויטר מסרה ל-TechCrunch שבעקבות המקרה נערכה שורת שינויים פנימיים כדי למנוע מצב דומה בעתיד בו נמחקים חשבונות פופולריים על ידי עובדים ממורמרים. "הכנסנו מנגנוני הגנה כדי למנוע מהדבר להישנות אי פעם. לא נוכל לחשוף את כל הפרטים של החקירה הפנימית או של העדכונים שנעשו למנגנוני האבטחה שלנו אבל אנו מתייחסים לעניין בכובד ראש והצוותים שלנו מטפלים בנושא", מסר דובר החברה.

דוסיאק שהודה בטעותו אומר שהוא מקווה שהעניין יישכח במהרה. "אני רוצה להמשיך עם חיי כרגיל. נאלצתי למחוק מאות חברים, כל כך הרבה תמונות, משום שהתקשורת רדפה אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר