הותר לפרסום

החייל רון קוקיא בן ה-19 הוא הנרצח בפיגוע הדקירה בערד

הותר לפרסום שמו ופרטי לוויתו של סמל רון יצחק קוקיא הי"ד שנרצח אמש (ה') בפיגוע דקירה בעיר ערד. כוחות הביטחון עדיין במרדף אחר המחבל או המחבלים שגם חטפו את נשקו (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
רון יצחק קוקיא הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
דובר צה"ל מוסר את שמו של חייל צה"ל, סמל רון יצחק קוקיא הי"ד, לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 19 מתל אביב, אשר נהרג אמש (ה') בפיגוע דקירה בעיר ערד.

סמל רון יצחק קוקיא הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. לווייתו תערך ביום א', ט"ו בכסלו התשע"ח, ה-3 בדצמבר 2017, בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול.

קוקיא נרצח ליד הקניון בערד ולפי אחד הדיווחים, נראו לאחר הדקירה שתי דמויות כשהן נמלטות מהאזור ברכב, וככל הנראה מדובר במחבלים. נפרסו מחסומים, וכוחות הביטחון מנהלים אחריהם מצוד אינטנסיבי.

זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

אברהם, חסיד גור שהזעיק את כוחות ההצלה, מתאר: "נסעתי, ופתאום רץ אליי צעיר וחוסם לי את האוטו באמצע הכיכר. לא הבנתי מה זה. ראיתי שהוא מתחיל להקיא. הייתי בטוח שהוא שיכור. נעצרתי, ואני רואה אותו פתאום מקיא דם על הרכב שלי. נעצרתי והזעקנו עזרה. הוא היה בהכרה".

פאראמדיק מד"א זיו שפירא סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מדוברות המשטרה נמסר: "התקבל אירוע במוקד 100 של המשטרה אודות מציאת בחור דקור אשר נמצא מוטל בסמוך לקניון בערד. למקום הוקפצו שוטרים. בתום תחקור ראשוני של כוחות המשטרה בזירה עולה כי ככל הנראה הרקע לאירוע הוא לאומני. כוחות המשטרה, ביניהם לוחמי יחידות מיוחדות, סורקים את האזור במעגלי סריקה רחבים, תוך ביצוע פעולות במישור הגלוי והמודיעיני לאיתורם של החשודים שנמלטו מהמקום".

הבוקר הוטל צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר