תיק 1803

ח"כ דוד ביטן נחקר ב'להב 433'; 17 עוכבו בפרשה

לאחר עיכובם של 17 אנשים לחקירה, בהם בכירים בעיריית ראשון לציון, הגיע ח"כ דוד ביטן לחקירה • ח"כ דוד אמסלם: 'זה דבר חמור מאוד. מה היה קורה אם היו חוקרים את ביטן עוד יומיים?' (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ דוד ביטן (ארכיון. צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן הגיע הבוקר (ראשון) לחקירה באזהרה במשרדי לה"ב 433 בלוד. הבוקר, עדכן מפקד להב 433 ניצב מני יצחקי את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על כוונת החוקים לזמן את ביטן לחקירה.

ח"כ דודי אמסלם, יוזם חוק ההמלצות שצפוי לעבור מחר במליאת הכנסת, הגיב לעיתוי החקירה ואמר: "מה שקורה כאן זה דבר חמור מאוד. יש כאן צבא עצום שכולל את כל המערכות הפוליטיות והתקשורתיות להפיל את נתניהו. משטרת ישראל צריכה לחקור כל תלונה וכל דבר שמגיע אליה, אבל מה היה קורה אם היו חוקרים את ביטן עוד יומיים? מישהו כאן מנסה לטרפד את החקיקה".

במשטרה, התייחסו כבר בהודעת הראשונה לטענות הצפויות על עיתוי המעצרים וציינו כי "למעלה משנה מתנהלת חקירה סמוייה כנגד גורמי פשיעה. היום בשעות הבוקר החל שלב החקירה הגלוייה במהלכה נעצרו ועוכבו לחקירה 17 חשודים".

כזכור, 17 בני אדם, בהם בכירים בעיריית ראשון לציון, נעצרו ועוכבו לחקירה. לפי הודעת המשטרה, החשדות בתיק כוללות קשרים בין גורמים פליליים לבעלי תפקידים שונים בשלטון המקומי המונציפאלי והארצי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר