פרשת 1803

ח"כ דוד ביטן חשוד בקבלת שוחד מבכיר בעולם הפשע

מאז שעות הבוקר נחקר תחת אזהרה יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן בחשד לקבלת שוחד מבכיר בארגון פשיעה • הבכיר בעיריית ראשון לציון שנחקר גם הוא מהבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו בכסלו תשע"ח | 03.12.17
ח"כ דוד ביטן, הבוקר (צילום: יריב כץ, ynet)

פרשת 1803: מאז שעות הבוקר (ראשון) נחקר תחת אזהרה יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בחשד לקבלת שוחד מבכיר בארגון פשיעה, במשטרה טוענים כי החקירה נקבעה זמן רב קודם.

המשטרה חושדת שביטן קידם אינטרסים של הבכיר בארגון הפשיעה שבתמורה סייע לו בהסדרי החוב בשוק האפור. בנוסף, מקורבת מאוד לח"כ ביטן נחקרת גם היא באזהרה במשטרה.

ב'חדשות 2 Online' דווח כי האישה נשאלה בחקירה מי הפקיד יותר מ-2 מיליון שקל בחשבונה הפרטי, אך היא השיבה כי אין לה מושג.

כמו כן, הבכיר בעיריית ראשון לציון, שנחקר גם כן מהבוקר, יוב.א בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון

במשטרה מציינים כי מועד החקירה נקבע בהתאם לצורכי החקירה, כמו גם זמן רב מראש. בסך הכל נעצרו עשרה חשודים ושבעה עוכבו לחקירה.

החשדות: עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון עבירות לפי פקודת מס הכנסה ועבירות על פי חוק מע"מ וכן עבירות נוספות.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, במשותף עם רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

"במהלך החקירה הסמויה, נחשף שיתוף פעולה לכאורה בין גורמי פשיעה חמורה אלה, לבין בכירים ברשויות מקומיות שונות וכן ברמה הארצית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר