שינוי משמעותי

וואטסאפ בבשורה חדשה למנהלי הקבוצות

בעדכון התוכנה הבא של אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, מסתמן, כי סוף סוף יזכו מנהלי הקבוצות ביכולת להפעיל קבוצה ללא תגובות החברים בה (סלולר ואפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשורה למנהלי קבוצות וואטסאפ: אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם בוחנת אפשרות חדשה, שבה ניתן יהיה למנוע מחברי הקבוצה מלהגיב בה ובעצם הופכת את הקבוצה ללוח מודעות בלבד דבר שיכול להתאים מאד לגופים עסקיים או מוסדיים שמעוניינים להפעיל קבוצת עדכונים בלבד מבלי אפשרות תגובה.

בבלוג WABetainfo בו התפרסם דבר העדכון לראשונה, נכתב כי הצעד הבא של וואטסאפ הוא לבצע שינויים בכל מה שקשור בקבוצות. בגרסת הבטא ניתן לראות בצילומי מסך שעלו בבלוג כי מנהלים של קבוצות שירצו להשתיק אותן ולמנוע ממשתתפי הקבוצה מלהגיב בה, יעשו זאת בשינוי ההגדרות, והמנהל יהיה היחיד שיוכל להעלות בקבוצה תכנים.

אם משתתף בקבוצה ירצה להגיב על תוכן שעלה בה – האפשרות היחידה שקיימת עבורו היא ליצור קשר עם מנהל הקבוצה ולכתוב לו באופן פרטי. האפשרות לשחק עם ההגדרות תוגבל ל-72 שעות, כך שמרגע שחברי הקבוצה יוגבלו מלהגיב בה, זה יהיה תקף לפחות ל-3 ימים ולא יהיה ניתן לפתוח את זה לפני.

העדכון כאמור עדיין לא הופץ למשתמשים אך כפי שראינו בעדכוני התוכנה הקודמים בתוך כמה שבועות כולם יוכלו ליהנות מהאופציות החדשות.

בין השינויים שנעשו באפליקציה בשנה האחרונה היה הגדלת נפח שליחת הקבצים דרכה ל-128 מגה במכשירי אייפון ו-100 מגה במכשירי אנדרואיד; מחיקת הודעות יוצאות תוך שבע דקות; והאפשרות לשתף מיקום בזמן אמת. ההערכות הן שהחברה האם מעוניינת להטמיע בה שירותים עסקיים ליצירת קשר עם לקוחות, כמו גם לשלב בה פרסומות מה שיהפוך סוף סוף את השקעת הענק של פייסבוק (19 מיליארד דולר) להגיונית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר