BMW & APPLE

המכונית המיתולוגית של סטיב ג'ובס במכירה פומבית

חסכתם כסף כדי לקנות את האייפון-X? אולי תחסכו עוד (הרבה) ותקנו את המכונית של מייסד חברת אפל, סטיב ג'ובס, שעומדת למכירה פומבית בארצות הברית (חדשות רכב)

(צילום: שאטרסטוק)

סטיב ג'ובס, המייסד האגדי של חברת אפל, האיש שייזכר כאחד מהמהפכנים המודרניים, זה שהדביק את כולנו למסכים ושינה לנו את החיים כנראה לנצח, נתן לנו לחשוב כי כל חייו היו קודים ותוכנות שונות, אבל לאחר מותו מסתבר כי ג'ובס היה חובב נהיגה מוטורית מושבע.

אז חוץ מאייפון ואפל לג'ובס הייתה אהבה מיוחדת למכוניות גרמניות ואם הן היו בגרסאות פתוחות, הוא אהב אותן יותר. ג'ובס התחדש בשנת 2000 באחת המכוניות היפות ביותר של BMW בעידן החדש, הלא היא ה-Z8. המכונית שעוצבה בסגנון רטרו עם נגיעות מודרניות, כללה בתוכה מנוע V8 אכזרי עם הספק של 400 כוחות סוס שנלקח מדגם M5 מגרסה E39.

ממש כמו הלקוחות המכורים של אפל הלהוטים לדעת מה הדבר הבא ולרכוש אותו מיד כשהוא יוצא לשוק, כך גם סטיב ג'ובס אשר מיצה את יחסיו עם המכונית תוך 3 שנים ואז הוא מכר אותה לבחור אחד אנונימי מלוס אנג'לס. מאז שעלתה על כבישי לוס אנג'לס ועד היום, המכונית עברה 24,500 ק"מ בלבד והיא במצב יוצא מן הכלל. יש בה את כל האבזור המקורי וגם הוא במצב מצוין, החל בגג הקשיח המתפרק, כיסוי הרכב עצמו, יש בה אפילו את הטלפון מתוצרת מוטורולה שחברת BMW בארה"ב סיפקה לקונה של הרכב. הבעלים של הרכב מחזיק את כל התיעוד ההיסטורי שלו ב-17 השנים מאז ייצורו וכמובן שגם הרישום של סטיב ג'ובס כבעלים קודמים מופיע שם.

אם אתם מחפשים את הרכב ביד 2 כנראה שלא תמצאו אותו כי את מכירת הרכב מנהל לא אחר מבית המכירות הפומביות סותבי'ס בניו יורק שיעמיד את המכונית למכירה ב-6 בדצמבר. המחיר נשאר סודי ואפוף בהרבה סימני שאלה, ואפילו המומחים הגדולים לא מעזים לנחש איזה מחיר תקבל המכונית בסופו של דבר.

לדברי כמה מהם, אם המכנית לא הייתה עוברת לאדם נוסף, מחירה היה מרקיע שחקים ולכן אין לצפות כאן למחיר של מיליונים רבים. אחרים מאמינים כי היא תימכר במחיר של עד מיליון דולר והרוכשים יבקשו להחזיק בה ולמכור אותה מחדש למשפחת ג'ובס או לחברת אפל כמזכרת של הבעלים הראשונים של החברה. בסותבי'ס יציעו את מחיר הפתיחה סביב 350 אלף דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר