תיעוד ענק

רבבה באירועי היום הראשון של 'צמאה'

האודיטוריום הענק של בנייני האומה רעד פעמיים מהשמחה הגדולה של האירוע • האמנים אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר וישי ריבו סחפו את הקהל • המונים מילאו עגלות בספרי היריד, הנמכרים במחירים חד פעמיים • היום יימשכו האירועים לנשים ותלמידות (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: יחזקאל איטקין)

כעשרת אלפים נשים ותלמידות השתתפו אתמול (ראשון) בפתיחת שבוע החסידות 'צמאה', במתחם בנייני האומה בירושלים.

מתחם בנייני האומה כולו נהפך למשל כל השבוע לחגיגת חסידות ענקית. באודיטוריום הענק על שם אוסישקין מתקיימים בכל יום כמה מופעים גדושי תוכן חסידי ושמחה, עם האמנים אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר וישי ריבו.

אתמול נערכו שני מופעים, האחד לתלמידות אולפנה מכל רחבי הארץ, והשני לנשים ובנות שקנו כרטיסים לאירוע. השמחה החסידית סחפה את כל האולם הענק, והמשתתפות יצאו נפעמות ונרגשות, ומיהרו אל יריד הספרים כדי להצטייד במלאי של ספרי חסידות.

יריד החסידות נפתח אתמול עם 800 כותרים של ספרי חסידות, שנמכרים במחירי היריד החד-פעמיים. לאורך כל שעות היום נהרו המונים אל האולם ומילאו עגלות של ספרים.

במקביל נערך אתמול במתחם ערב לימוד למאות תלמידות אולפנה וסטודנטיות, הלומדות תניא במסגרת 'מעינותיך'.

היום יימשכו האירועים לנשים, שבמסגרתם צפויים להיערך שלושה מופעים באולם אוסישקין ועוד אירועים באולמות האחרים של בנייני האומה. מחר יהיה יום לנשים וגברים (בהפרדה מלאה), ובימים רביעי וחמישי אירועים לגברים בלבד, ובתוכם התוועדויות עם הגאון החסיד הרב יואל כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר