על מסלול המראה

מי ניצח? הברדלס בתחרות מול מכונית מירוץ • צפו

מארגני הפורומולה E החליטו לקיים מירוץ יוצא דופן כששני המתחרים יהיו מכונית פורמולה חשמלית וצ'יטה (ברדלס), מאחר ולשניהם נתוני פתיחה זהים • צפו בתחרות (מעניין)

רגעי השיא (צילום מסך: FIA Formula E Championship, יוטיוב)

מארגני הפורומולה E, מירוץ המכוניות החשמליות שנוסד ב-2012 החליטו השנה לקיים מירוץ יוצא דופן כששני המתחרים יהיו מכונית פורמולה חשמלית מצד אחד וצ'יטה (ברדלס) מן העבר השני.

המטרה הייתה לקדם את עונת המירוצים הקרובה והלא פופולארית במיוחד של הפורמולה E ועל הדרך לעורר מודעות לסכנת ההכחדה של היונקים היבשתיים המהירים בעולם.

נהג המרוצים הצרפתי ז'אן-אריק ורן, נהג קבוצת טורו רוסו בפורמולה 1 בעברו וכיום מתחרה בסבב הפורמולה E, התגייס לתחרות האצה מצולמת נגד ברדלס, שלשניהם נתוני האצה דומים. הברדלס יכול להגיע למהירות של 100 קמ"ש בזמן שיא של 3 שניות בלבד - בדיוק כמו מכונית המירוץ החשמלית. זאת אומרת שצפוי קרב צמוד ביותר.

התחרות התרחשה במנחת מטוסים בווסטרן קייפ, בקצה הדרומי של דרום אפריקה ופורסם ברשת בדיוק לפני פתיחת עונת הפורמולה E בסופ"ש האחרון בהונג קונג וכמה ימים לפני האסיפה הכללית של האו"ם שתתקיים השבוע, בה מקווים להעלות את המודעות לאיום שמהווה שינויי האקלים, אובדן בתי הגידול והסחר הבלתי חוקי בגורים על בעלי חיים כגון הברדלסים.

מי שניצח בסופו של דבר היה נהג המרוצים בן ה-27 שבמילימטרים ספורים השיג את הברדלס המהיר.

אלחנדרו אגג, מייסד פורמולה E אמר: "ידענו על קווי הדמיון בביצועים בין מכונית הפורמולה E לזה של הברדלס ולכן היינו סקרנים לראות את התוצאה. מה שחשוב יותר הוא לקבוע את העתיד לא רק שלנו, אלא גם של הברדלס ובעלי חיים אחרים שלצידם אנחנו חולקים את הכדור שלנו".

המנצח הגדול אמר: "אני גאה מאוד להשתתף בסרטון הזה. כיום ישנם רק כ-7 אלף ברדלסים שעדיין חיים בטבע ומחובתנו להעלות מודעות לסכנת ההכחדה בה הם נמצאים".

מהצד המפסיד לא התקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר