מסתכלים בעיניים: הזוכים בתחרות התירוצים הגדולה

מי באמת זכה בתחרות שהסתיימה בימים אלה? בחשיפה ראשונה נוכל לספר שהזוכים מבין משתתפי כיכר השבת הם רחל אשלג ששלחה 4 תירוצים, והזוכה בהם: רציתי לראות ברור את החלומות אז קניתי משקפיים בחינם, וכן יהודית עם התירוץ שהתפרסם בעיתונים: רציתי להיראות חכמה אז קניתי משקפיים בחינם (צרכנות, שיווקי)

משקפיים בחינם. (תמונה אילוסטרציה: שאטרסטוק. וידאו: יחצ)

החתונה של משפחת ד. היתה האירוע של השנה. אין ספק שמתוך כל הגורמים המרכיבים את האירוע, הבגדים של אחייני החתן תפסו חלק נכבד מתשומת הלב הכללית.

זה התחיל בצילומים. שורה של ילדי חמד עטויים חליפות בצבע בורדו עמוק, לצד ילדים מבוגרים אך מעט יותר, עם חליפות כהות ועניבות בורדו עמדו מימין, כשמשמאל עמדו אחיותיהן: שורת ילדות בשמלות פאר בצבע בורדו מנצנץ. אבל הבגדים לא היו הכל: המשקפיים האחידות בעלי המסגרת בורדו התואמת, שעטרו את פניהם המתוקות של הממושקפים שביניהם, משכו את קריאות ההתפעלות הרבות מהנוכחים שגדשו את האולם. וואו, איזו השקעה!

רק הורי הילדים שעמדו בצד ידעו, שהמשקפיים הם החלק הזול בסיפור. לא סתם זול – הם נקנו בחינם ברשת האופטיקה 280.

הרעיון שייך ליונית בת ה-11 שחפשה תירוץ כדי להשתתף בתחרות התירוצים הגדולה שערכה רשת 280. כחלק מההתרגשות וההכנה לחתונה, היא החליטה לשלוח את התירוץ הבא: "רצינו ללבוש בגדים זהים בחתונת הדוד שלנו, אז קנינו משקפיים בחינם". התירוץ שלה אמנם לא זכה, אך אחת הדודות ששמעה על ה"בדיחה" החליטה ליישם אותה ברצינות.

עוד באותו שבוע הגיעו נכדי משפחת ד. לחנויות הרשת בירושלים, בביתר עילית, בבית שמש ובאשדוד, ובחרו מסגרת זהה לכל ילדי המשפחה. והתוצאה? מראה מושלם. אם אפשר לרכוש משקפיים בחינם, אין צורך להתלבט. כל תירוץ מתאים לכך.

מי באמת זכה בתחרות שהסתיימה בימים אלה? בחשיפה ראשונה נוכל לספר שהזוכים מבין משתתפי כיכר השבת הם רחל אשלג ששלחה 4 תירוצים, והזוכה בהם: רציתי לראות ברור את החלומות אז קניתי משקפיים בחינם, וכן יהודית עם התירוץ שהתפרסם בעיתונים: רציתי להיראות חכמה אז קניתי משקפיים בחינם.

מה יעשו נכדי משפחת ד. אחרי החתונה? חלק מהם ימשיכו ליהנות ממשקפיים בצבע בורדו. חלק אחר ימתין ארבעה שבועות ויקנה משקפיים נוספות. כן, ב-2018 חברי מאוחדת וכללית יהיו זכאים למשקפיים נוספות בחינם.

עדיין לא מימשתם את הזכאות שלכם ל-2017? אל תאבדו אותה לחינם. גשו עוד היום לאחת מחנויות הרשת המתאימות לקופת החולים שלכם, וקנו משקפיים בחינם!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר