תנועת הגוף שתגרום לכם להיראות חביבים

מחקר חדש שנערך באוניברסיטה ביפן קובע מה היא תנועת הגוף שתגרום לכם להירואת אנשים יותר חביבים ופתוחים בעיני בעל שיחכם וכיצד תעשו זאת בחכמה ובעדינות (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רוצים להיתפס כחביבים יותר? מחקר חדש קובע שהנהון יכול לגרום לאחרים לחשוב שאתם נגישים וחביבים יותר. כמובן שצריך לעשות זאת במידה הנכונה ולנסות לשלב הנהונים פה ושם באופן טבעי בין מחוות הגוף הרגילות שלכם.

המחקר נערך על ידי החוקרים ג'ון-איצ'ירו קוואהרה מאוניברסיטת הוקאידו וטקאיוקי אוסוגי מאוניברסיטת ימאגאטה ביפן, שביקשו מ-49 גברים ונשים מעל גיל 18 לדרג דמויות ממוחשבות שהנהנו, הנידו בראשן (לשלילה) או נותרו ללא תנועה. המשתתפים התבקשו לתת לכל דמות ציון בין 0 ל-100 על קריטריונים כמו: מידת האטרקטיביות, החביבות והנגישות שלה.

מהנתונים שהצטברו הסיקו החוקרים שהדמויות המהנהנות נתפסו כחביבות יותר בפער של 30 אחוזים ונגישות יותר ב-40 אחוזים, בהשוואה לדמויות האחרות. קוואהרה ציין שהנהון גורם לאנשים לחבב יותר את האישיות (של המהנהן), ולא את המראה החיצוני שלהם. יש לציין כי ייתכן ומחקר בינלאומי שלא נערך רק ביפן היה נותן תוצאות שונות

"החלת המסקנות המחקריות הללו על הכלל צריכה להיעשות בזהירות, משום שבניסוי שלנו השתמשנו רק בדמויות נשיות ממוחשבות, ויש להעמיק את המחקר כך שיכלול גם דמויות גבריות ופנים של אנשים אמיתיים ולא ממוחשבים, כמו גם לבדוק כיצד זה משפיע על אנשים מרקע תרבותי שונה", ציין החוקר קוואהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר