הועברה מתפקידה

קצינה מצוות חקירות נתניהו: "להפגין נגדו"

חיזוק לטענות נתניהו על מגמתיות המשטרה נגדו: קצינה החברה בצוות החקירות שיתפה בוואטספ הודעה שקראה לאזרחים להשתתף בהפגנה נגדו. בעקבות כך היא הועברה מתפקידה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההפגנה במוצאי שבת. אילוסטרציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

מבוכה במשטרה: קצינה חוקרת ביחידת להב 433, המעורבת בחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסמה הודעה בקבוצת וואטסאפ הקוראת לאזרחים רבים החברים בה לצאת ולהשתתף ב"מצעד הבושה" שהתקיים במוצאי השבת האחרון בתל אביב.

עובדה זו נחשפה ב"חדשות 0404", כחיזוק לטענות בליכוד כי בתוך משטרת ישראל ישנם גורמים "המעוניינים לחסל את שלטונו של נתניהו".

״חברים, זהו. הגיעה השעה", נכתב הודעה ששיתפה קצינת המשטרה. "'מחאת רוטשילד' חוזרת בענק ומתאחדת עם מפגיני מחאת פתח תקווה במוצאי שבת הקרובה בשד׳ רוטשילד 16 בתל אביב. הפעם לא בגלל מחירי המילקי, אלא בגלל השחיתות הנוראית, בגלל החוקים המטורפים שמנסים להעבירם בבהילות בכנסת, בגלל הניסיונות לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה את כל החקירות, את כל הבדיקות. בואו בהמוניכם להפגנת הענק ולצעדת הענק".

הבוקר (שלישי) התפרסם ב'ישראל היום', כי בעקבות חשיפת המקרה הועברה הקצינה החוקרת מצוות החקירה של נתניהו.

"צעדת הבושה" בתל אביב (צילום: בראל אפרים, ynet)

השר גלעד ארדן העומד בראשות המשרד לביטחון פנים הממונה על המשטרה, מיריביו של נתניהו בתנועת הליכוד, פרסם היום הודעה בה הוא מבהיר כי לא יסתפק בצעד זה: "השר מתייחס לפרסום לפיו קצינה במשטרת ישראל קראה להפגין נגד ראש הממשלה. היא עשתה מעשה חמור במיוחד, היא פוגעת ומערערת את אמון הציבור במשטרה, ופוגעת בנחקרים. אני מצפה שיינקטו נגדה צעדים משמעתיים מרחיקי לכת ובעיני היא לא יכולה להמשיך ולשרת ביחידה רגישה כמו להב 433".

תגובת המשטרה לידיעה כפי שנחשפה ב"חדשות 0404": "מדובר בשרשור של הודעת WhatsApp בין חברים ולא נכתבה על ידי הקצינה. כמו כן נציין כי היא לא לקחה חלק בהפגנה. למרות האמור, על המשרתים במשטרת ישראל חל איסור להביע עמדה בנושאים פוליטיים ועל כן אנו נחדד את הנהלים על מנת למנוע הישנות מקרים אלה".

"עם קבלת המידע ואימות הדברים, ולמרות שמדובר בשיתוף בלבד, הקצינה הועברה מצוות החקירה הנוכחי ובמקביל נבחן טיפול משמעתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר