"התעללות בחרדים"

מלכיאלי: לעצור את התקציבים למשרד התחבורה

ח"כ מיכאל מלכיאלי תקף בדיון בוועדה לפניות הציבור בכנסת את התחבורה הציבורית בשכונות החרדיות נווה יעקב ובית וגן בירושלים וביקש לעצור תקציבים למשרד התחבורה (תחבורה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מיכאל מלכיאלי (באדיבות המצלם)

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תקף במהלך דיון בוועדה לפניות הציבור בכנסת את רמת התחבורה הציבורית בשכונות החרדיות נווה יעקב ובית וגן בירושלים וביקש לעצור את התקציבים למשרד התחבורה.

​לדבריו של מלכיאלי: "אני קורא לעצירת תקציבים למשרד התחבורה - כל עוד לא יופקו הלקחים ויוקצו המשאבים להפסקת ההתעללות בנוסעים החרדיים בירושלים".

במהלך הדיון בהשתתפות נציגי העירייה וראשי אגד, אמר ח"כ מלכיאלי - "כתושב שכונת נווה יעקב, אני מודע לניסיונות האמיתיים של אגד על מנת לעמוד בלוחות הזמנים, יחד עם זאת חשוב לציין, כי המצב הינו קטסטורפאלי".

"כמו כן", הוסיף מלכיאלי:, "אני קורא לאגד להשקיע יותר בהשקת קווים יעודיים מהשכונות ישירות ליעדים החרדיים ברחבי הארץ, במקום המצב כיום שכולם מגיעים לבר אילן ונוצר שם לחץ שמביא לקריסה שבוע אחר שבוע".

מלכיאלי סיים את דבריו ואמר כי "בנוסף על הכנסת לחייב את משרד התחבורה לפעול בנושא במלוא הכוח ע"מ לפעול בנושא. לא די בדיבורים, אם יש צורך צריך פשוט לעצור את התקציבים למשרד התחבורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר