בעקבות "כיכר השבת"

לאחר הביקורת: נקבע מועד לכינוס הוועדה למינוי דיינים

לאחר הביקורת על התנהלות הגורמים הספרדים בוועדה למינוי דיינים, שמעכבים את כינוס הוועדה בכדי להתקדם במינוי דיינים לבתי הדין האזוריים, נקבע מועד לכינוס הוועדה - בעוד חודשיים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
כינוס הוועדה למינוי דיינים. ארכיון (באדיבות המצלם)

לאחר הביקורת על התנהלות הגורמים הספרדים בוועדה למינוי דיינים שמעכבים את כינוס הוועדה בכדי להתקדם בבחירת עשרות דיינים לבתי הדין האזוריים, נקבע מועד לכינוס הוועדה והיא תתכנס ביום חמישי ט"ז שבט, 1/2/2018.

כזכור, אמש פורסם בהרחבה ב"כיכר השבת" ביקורת נדירה של בכירים בוועדה למינוי דיינים על העובדה שגורמים ספרדים - לדבריהם - מונעים את כינוס הוועדה מסיבות לא ברורות.

גורם בכיר בוועדה למינוי דיינים סיפר ל"כיכר השבת" כי "היה תאריך יעד לכינוס הוועדה, ב' בשבט, התאריך היה כמעט סגור. אבל גורמים בש"ס ובלשכת הרב הראשי רבי יצחק יוסף מנעו את כינוס הוועדה. הגורמים הספרדים בוועדה מונעים את כינוסה".

הכותרת ב"כיכר השבת", אמש

בוועדה למינוי דיינים לא הצליחו להבין את פשר ההתנגדות לכינוס הוועדה: "נשיא בית הדין ומנכ"ל בתי הדין לוחצים אותנו לכנס את הוועדה, חסרים 27 מינויים בבתי הדין האזוריים. עד שמצליחים לקבוע מועד מוסכם - העסקנים הספרדים מונעים את הכינוס".

הגורם בוועדה ציטט מכתב בו כתב מנכ"ל בתי הדין לשר שטייניץ על הצורך לכנס את הוועדה בדחיפות: "אין ברשויות השלטון בישראל אח ורע למצב שתקנים פנויים רבים אינם מאוישים במשך שנים. מכאן קיימת פגיעה מתמשכת בציבור בעלי הדין הנזקקים לשירותי בתי הדין עקב הרכבים חסרים וכיוצא בזה. זהו מצב בלתי סביר בעליל, וחייבים לטכס עצה כיצד להתמודד עמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר