ליד מערת המכפלה

לוחמי מג"ב הצילו את חייו של פלסטיני שהתמוטט בביתו

"משטרת ישראל ומשמר הגבול פועלים תמיד לאורו של ערך חיי האדם" - כך הסבירו היום במג"ב את הזדעקותם של הלוחמים להציל את חייו של פלסטיני שהתמוטט בביתו שבחברון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

בבית מגורים ליד מערת המכפלה שבחברון, העניקו היום (שלישי) לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל טיפול רפואי מציל חיים לפלסטיני שאיבד את הכרתו ואת נשימתו.

מספר פלסטינים הגיעו לאחת מעמדות הבידוק הסמוכות למערת המכפלה שבחטמ"ר יהודה, המאויישות על ידי לוחמי מג"ב, כשהם פונים ללוחמים ומבקשים את עזרתם בטיפול בפלסטיני, שלטענתם התמוטט בביתו.

צוות לוחמים וחובש מג"ב שהגיעו למקום, זיהו פלסטיני בשנות ה-20 לחייו מחוסר הכרה וללא נשימה. הלוחמים החלו מיד בהובלת החובש להעניק לפלסטיני טיפול רפואי מציל חיים, שכלל פתיחת נתיב אוויר, החזרת ההכרה ומתן עירוי.

עם התייצבות מצבו, פונה הפלסטיני על ידי הסהר האדום שהוזעק למקום, ובני משפחתו הנרגשים הודו ללוחמים על שהעניקו לו את הטיפול מציל החיים.

מדוברות המשטרה נמסר: "ברשימת ערכי משטרת ישראל ומשמר הגבול ניצב ראשון בין שווים ערך חיי אדם, לאורו פועלים לוחמי מג"ב ללא הבדל דת, גזע ומין. ערך חשוב זה מוטמע ללוחמים החל מהליך הכשרתם ובמהלך כל שירותם המבצעי בגזרות השונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר