לכל אחד זה יכול לקרות - כך תמנעו שכחת ילדים ברכב

על פי הנתונים של עמותת "אור ירוק": בין 2008 ליולי 2016, התרחשו 403 מקרים של שכחת ילדים ברכב, לא כולל מקרים שההורה הצליח להיזכר בילד הלכוד ולחלץ אותו בחיים מבלי לדווח לרשויות. איך מונעים אחת ולתמיד את הסכנה? (צרכנות, שיווקי)

למנוע שכחה ברכב. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כולנו מוצאים את עצמנו פעורי פה לנוכח חדשות מעציבות על שכחת ילדים ברכב ולפעמים אנחנו מעלים בראשנו דמיונות שאין סיכוי שלנו זה יקרה. אלו בטח "הורים מעופפים", "חסרי אחריות", ואנחנו? אנחנו חסינים מהסכנות הללו. גם שאנחנו ממהרים, עמוסים או לחוצים - אין סיכוי שנשכח את הילד ברכב.

"הכוילל לא רחוק, בית הכנסת ממש ליד, אני רגיל להוריד את הילדים לגן על אוטומאט ולא צריך תזכורת".

כך אנחנו מוצאים את עצמנו מתחילים לשנן מנגנון הדחקה: "זה קורה אצלם", אבל הנתונים פשוט מוכיחים אחרת. זה קורה לכולם. בהיסח הדעת, בלי כוונה, ברגע של לחץ, עומס, ובכל מצב שפשוט היינו בטוחים שהורדנו את הילד בגן.

אי אפשר לפלח נתונים איפה "שוכחים יותר". מאות המקרים התרחשו בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, קרו למשפחות עשירות ועניות, חרדיות וחילוניות, יהודיות וערביות. זו מגפה. זו מכה שצריכה להיעצר, וזה אפשרי בהחלט.

הפתרונות החלקיים והשרירותיים שאנחנו ממציאים פשוט לא עובדים. תזכורת בפלאפון, לשים את הנעל ליד הילד, לקבוע שיחה יומית עם בן או בת הזוג כדי לוודא שהילדים יצאו בשלום מהרכב - מה זה אומר עלינו? האמנם זה פתרון נכון, יצירתי ככל שיהיה? מספיקה פעם אחת שנשכח לשים תזכורת, שנשכח לשים את הנעל, שנשכח לקבוע שיחה, ושפשוט נמהר "ונחליק" לעצמנו.

תהיו אחראיים | תהיו חכמים | "הכפתור" שיציל את ילדכם בוודאות | לפרטים לחצו כאן

למנוע בוודאות למען הילדים. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

"הכפתור" שיציל את ילדכם בוודאות

בשנים האחרונה פותחו פתרונות טכנולוגיים שמצליחות להציל - ממש - לא רק אסונות בכביש אלא את חיי הילדים שאינם אשמים בכורח המציאות. זה אנושי לטעות, זה קורה. אבל צריך שימצא פתרון שגם אם זה קורה, שזה לא יסתיים באסון.

חברת "הכפתור" המובילה בתחום פיתחה מוצר חדשני, פשוט ויעיל שבאופן סופי יוודא שזה באמת לא יקרה אצלכם.

איך זה עובד?

ברגע שמבוגר מושיב את הפעוט בכיסא הבטיחות, המערכת נדרכת ומזהה הושבה. אחרי שהרכב הגיע ליעדו והנהג מכבה את המנוע – המערכת מושכת את תשומת ליבו של הנהג באמצעות התרעה של 30 שניות באמצעי קולי וויזואלי על ידי הבהוב המערכת.

במידה והילד לא הורד מכיסא הבטיחות במשך 2 דקות מכיבוי המנוע – מתקבלת התרעה משולבת שכוללת הודעת טקסט ומייל לנהג, הפעלת אורות האיתות ברכב, ובנוסף התרעה במוקד החירום של הכפתור שעובד 24/7. מוקד החירום מנסה ליצור קשר באופן מידי עם ההורה, ואם גם זה לא מצליח, מוזעקים כוחות ההצלה אל מיקום הרכב באופן מידי.

הפיתוח הישראלי עומד בתו התקן ממכון התקנים הישראלי וזוהי המערכת היחידה בעולם שמחוברת למוקד אנושי 24/7. כן, לא רק מונעת שכחת ילדים, אלא בכל צרה שיש לך בעולם על הכביש אתה יכול לקבל מוקד אנושי מהיר שיפתור לך את הבעייה. נתקעת באמצע שום מקום בלי דלק? קרה לך פנצ'ר? "הכפתור" מרשת אותך בכל מה שקשור לבטיחות על הכביש.

תהיו אחראיים | תהיו חכמים | "הכפתור" שיציל את ילדכם בוודאות | לפרטים לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר