הכדורגל בשבת

יאיר לפיד על חשיפת 'כיכר השבת' על דחיית האישור לכדורגל בשבת: "כניעה לחרדים"

"אם נתניהו לא יחתום על ההיתר שמאפשר משחקי כדורגל בשבת זו כניעה מחפירה לחרדים - על חשבון החיילים", כך טוען יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בתגובה לפרסום ב'כיכר' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"כניעה מחפירה לחרדים" - כך מגדיר יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד את דחיית ההחלטה על חתימת ההיתר שמאפשר משחקי כדורגל בשבת בשלושה חודשים. לטענתו, אי חתימה על אישור חילולי שבת - "תבוא על חשבון החיילים". דחיית ההחלטה נחשפה הצהריים (שלישי) ב"כיכר השבת".

לדברי לפיד: "‏אם נתניהו לא יחתום על היתר שמאפשר משחקי כדורגל בשבת זו כניעה מחפירה לחרדים על חשבון אנשים שצריכים ללכת לעבודה בימי חול והחיילים שזו ההזדמנות היחידה שלהם לראות כדורגל".

כזכור, בשעות הצהריים היו אמורים ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בכדי לדון עמו בנושא מתן האישור לקיום משחקי כדורגל בשבת.

הכותרת, הצהריים בכיכר השבת (צילום מסך)

ברגע האחרון, הצליחו הצדדים - יחד עם העותרים לבג"ץ - להגיע להסכמה לדחות את ההחלטה בנושא בשלושה חודשים לפחות, בהם ינסו להגיע להסכמות כיצד ניתן למנוע את חילולי השבת מבלי לתת אישור רישמי של הוועדה המיוחדת בראשות ראש הממשלה.

הרב הראשי: כדורגל בשבת יותר חמור מעבודות הרכבת

במקביל, המדינה תפנה לבג"ץ לאפשר לה אורכה של שלושה חודשים לדון בנושא בכדי להגיע להסכמות עם העותרים. כזכור, בשבוע שעבר, לאחר פגישה של ראשי המפלגות החרדיות עם נתניהו, הודיעו בליכוד כי בהסכמת החרדים, לראשונה במדינת ישראל, משחקי הכדורגל בשבת יקבלו אישור רשמי מהממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר