המטוס לא חיכה

מיהר לטיסה, "טס" עם רכבו ונעזר בשוטרים

אדם שנתפס כשהוא נוהג ברכבו במהירות 172 קמ"ש, סיפר לשוטרים שהוא ממהר לטיסה לארה"ב, נלקח לבית המשפט ורישיונו נשלל - אך נעזר בשוטרים לצורך ביטול הטיסה שפוספסה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרכב - והמהירות (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה שביצעו בלילה האחרון שוטרי אגף התנועה, כנגד נהגים הנוהגים במהירויות גבוהות, נתפס סמוך ל-5 לפנות בוקר נהג שנסע במהירות של 172 קמ"ש, בכביש 90 שבצפון בו המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש.

לאחר שהנתונים אומתו במכשיר למדידת מהירות, התמקמו השוטרים בהתאם, והצליחו להאט ולעצור את הרכב. בבדיקה שנעשתה בשטח נמצא כי הנהג הוא תייר מארה"ב בשנות ה-30 לחייו. להגנתו הוא טען בפני השוטרים, כי יש לו טיסה בשעה 9 בבוקר למדינתו, ולכן הוא מיהר.

לאחר שקצין המשטרה פסל את רישיון הנהיגה של הנהג למשך 30 ימים והסביר לו את חומרת העבירה והסכנות שבנסיעה במהירות כזו, הוא עוכב לתחנת המשטרה לצורך חקירה, ובסיומה הובא בפני בית משפט שגזר עליו קנס של 500 ש"ח ושלילת רישיון למשך 3 חודשים.

עם זאת, במסגרת מתן השירות, סייעו השוטרים לנהג לבטל את כרטיס הטיסה, בשל העובדה כי לא הגיע לטיסה בזמן.

מדוברות משטרת התנועה נמסר: "אגף התנועה ימשיך לאכוף עבירות מסכנות חיים במטרה לשנות את תרבות הנהיגה ולהציל חיים. נהיגה במהירות חריגה מהווה גורם מכריע בתוצאות העלולות להתרחש בזמן תאונה".

"הנהיגה מעל המהירות המותרת מסכנת את יושבי הרכב וכלל משתמשי הדרך, משטרת ישראל מבצעת אכיפה בלתי מתפשרת בעבירות מסכנות חיים במטרה להרתיע את ולשמור על ביטחונם של הנהגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר