עשרת הדברות השבועיות: השם החדש של הדסה עין כרם

בית החולים הדסה עין כרם יאסור חלוקת סופגניות לילדים חולים? המדור מציע לשנות את שמו ל"הבאסה אין כרס". 9 דברות שבועיות נוספות ממתינות לכם בטור של אריאל שרפר (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום: אישי)

1

הנשיא טראמפ הכיר רשמית בירושלים כבירת ישראל. עכשיו צריך לבקש רק דבר אחד נוסף: שלא יכיר בהעלאת הארנונה.

2

חמאס הודיע שהכרזת טראמפ פתחה את שערי הגיהינום. כנראה שחמאס יודע שכל הפעילים שלו רשומים שם מראש וחושש שיקבלו הזמנה מוקדמת להיכנס.

3

טורקיה מאיימת בניתוק הקשרים עם ישראל בעקבות הכרת ארה"ב בירושלים כבירת ישראל. כדאי לטורקים לזכור שכשמתגרשים צריך להתחלק בכל הנכסים המשותפים, אז זה הזמן להעביר למשרד החוץ בירושלים הבירה את כל הכסף שהישראלים שילמו כל השנים בדילים בטורקיה. או לשקול מחדש איומים חסרי כיסוי...

4

אם המשטרה תקנוס ב-500 שקלים נהגים שמורידים עיניים מהדרך - שתקנוס גם את השוטרים שמסתכלים במחשב מעל הרדיו בניידת כדי לאתר מסיטים בדרך...

5

שר הביטחון ליברמן אמר שחייבים עונש מוות למחבלים. המחבלים הגישו בג"ץ על פגיעה בחופש העיסוק.

6

ח"כ אייכלר טען ששופט איים על ראש עירית בית-שמש כי הוא חרדי. ממש לא! הוא פשוט לא הבין שיש פסוק אחד בתנ"ך שמתאים לו ביותר: "השופט כל הארץ- לא יעשה משפט".

7

הכנסת דחתה הצבעה על חוק המרכולים. מסתבר שיש לא מעט סוחרים המסרבים לא לעשות לסחורה בשבת, "תצא בחוץ" בהוראת שר הפנים.

8

יו"ר הקואליציה ח"כ ביטן נחקר על עברו בעיריית ראשל"צ וחזר ללשכתו בכנסת. שם לפחות לא מציקים לו בשאלות קשות. יש שמועה שכשח"כ אמסלם בא לבקר את ביטן ולחש מעבר לדלת: "מה לעשות עם חוק ההמלצות?" ביטן הרים טלפון ללהב 433 ואמר בשקט: "חברים, נזכרתי ששכחתי משהו חשוב. אני כבר חוזר..."

9

מישהו זוכר בכלל שליצמן התפטר מתפקיד שר הבריאות בגלל המשך חילול שבת ע"י רכבת ישראל? אה כן, ליצמן עצמו שהצהיר: "הלוואי שהייתי יכול לסגור את המדינה בשבת". ואתה לא חושב שהיה לך יותר סיכוי לעשות את זה בתור שר?!

10

המרכז הרפואי הדסה עין כרם הודיע שלא יאשר חלוקת סופגניות למאושפזים במהלך ימי החנוכה. כעת נשקלת אפשרות לשנות את שמו של המרכז הרפואי ל-"הבאסה אין כרס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר