חקירת דוד ביטן

פרשת השחיתות בראשון לציון: מקורב לשר ישראל כץ נחקר

מלבד המקורב לשר התחבורה נחקר גם ראש אגף בעיריית ראשל"צ. מעצרו של ראש העיר דב צור הוארך בחמישה ימים נוספים ולאחריהם הוא ישוחרר למעצר בית (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בנין להב 433 (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

נמשכת חקירת החשד לשחיתות בראשון לציון: במשרדי להב 433 נחקר הבוקר (חמישי) מקורב לשר התחבורה ישראל כץ במסגרת חקירת תיק 1803. נחקר נוסף הוא ראש אגף בעיריית ראשון לציון.

במקביל, מעצרו של ראש העיר דב צור הוארך בשנית, הפעם בהסכמה, בחמישה ימים ולאחריהם הוא ישוחרר למעצר בית למשך 10 ימים ויורחק לחודש מהעירייה. צור חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים בפרשת אולמי LAGO ונטען כי אפשר מכירת קרקע ליזם שהוא מקורב אליו. החוקרים חושדים שהקרקע שעליה נבנה האולם נקנתה במחיר זול יותר וצור, שלא השתתף בישיבות בשל ניגוד עניינים, תמך מאחורי הקלעים במכירת הקרקע ליזם שהוא חברו של ראש העיר.

מלבד צור יובאו להארכת מעצר נוספת גם אייל מושיוב, המשנה לראש העיר, וסגנו של צור, יוסי חממי. המשטרה לא ביקשה להאריך את מעצרם של שני בני משפחת ג'רושי, חוסאם ועדנאן, והם שוחררו. פעיל הליכוד שפי ששון וגם נהגו ועוזרו הפרלמנטרי של יו"ר הקואליציה דוד ביטן, שאול הכנעני, לא יובאו להארכת מעצר נוספת.

עורכי הדין נאדיר ברנסי, גיא שמר ואורי ברעוז, המייצגים את בני משפחת ג'רושי, מסרו לאחר השחרור: "צר לי שמשטרת ישראל יצאה בהצהרות וסימנה את חוסאם כראש ארגון פשע לפני מעצרו והקריבה אותו ואת שמו הטוב כדי לתת צבע לפרשה ולהכפיש את ח"כ ביטן. אנו מודים לבית המשפט, שקיבל החלטה אמיצה וידע לסנן את רעשי הרקע והתעסק בראיות".

אתמול נחקר בפעם השנייה דוד ביטן במשך יותר מ-12 שעות וביום ראשון הוא צפוי לשוב בפעם השלישית לחדר החקירות. במקביל, ראש רשות מקומית נחקר אתמול באזהרה במשרדי היחידה בלוד בחשד למעורבות בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר