כך סוכלה גניבת הכבשים הגדולה ביותר השנה

כמעט כל הכבשים שבבעלות חקלאי מהמושב פורת, נגנבו בסוף השבוע מתוך הדיר. מעקב ממושך, פעילות חקירתית ומארב מוצלח הובילו לסיום מוצלח של המקרה • צפו (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

במשמר הגבול של משטרת ישראל סיכלו היום את מה שנראה כמו ניסיון גניבת הכבשים הגדולה ביותר בשנת 2017 במחוז מרכז. מדובר ב-56 כבשים מתוך דיר שהכיל 62 כבשים.

במשטרת ישראל התקבלה תלונה מחקלאי, מגדל כבשים מהמושב פורת שבשרון, על כך שנגנבו ממנו 56 כבשים, כמעט כל הכבשים אותם גידל. צוותי חקירה ומודיעין של משמר הגבול שהוזעקו למקום, החלו באיסוף ממצאים וראיות.

במקביל, החלו כוחות רבים של מג"ב לסרוק את המרחבים באזור, כשפעילות חקירתית הובילה את הבלשים לאיתור הרכב שכנראה שימש את העבריינים לגניבת הכבשים, בעיר קלנסווה.

בהמשך היום, פעילות מודיעינית הובילה את הכוחות לאיתור הכבשים במטע זיתים הסמוך לקלנסווה, שם מיקמו הכוחות תצפיות ומארבים במטרה לאתר את החשודים במידה ויגיעו לאסוף את השלל הגנוב.

לאחר מספר שעות הבחינו הכוחות במשאית שהגיעה למקום, ובה שלושה חשודים שהחלו להעמיס את הכבשים. השוטרים עצרו אותם, ותפסו את המשאית ואת הכבשים הגנובים.

במסגרת החקירה הראשונית של החשודים נעצרו שני אנשים נוספים בחשד למעורבות בגניבה. הכבשים שנתפסו, יועברו לאחסון להמשך חקירה ובדיקה לפני שיוחזרו לחקלאי.

כאמור, החשודים, ארבעה תושבי קלנסווה בשנות ה-40 לחייהם, וחשוד נוסף, שוהה בלתי חוקי מיריחו בשנות ה-20 לחייו, נעצרו לחקירת מג"ב.

מפקד הפעילות סיכם: "בעבודה מודיעינית ומבצעית מורכבת ובמירוץ נגד הזמן הבאנו למציאת הכבשים ולמעצרם של החשודים. התרגשנו מאוד לעדכן את החקלאי שכמעט וחוסל לו הדיר שהכבשים אותרו".

במג"ב מוסיפים כי מעצרם של החשודים מתווסף לפעילויות איכותיות של מניעה וסיכול שבוצעו בחודשיים האחרונים, פעילויות שהביאו לירידה ארצית של כ-50 אחוזים במספר ראשי הבקר והצאן שנגנבו מתחילת השנה, ביחס לשנה הקודמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר