המחאה החריפה

הקצין ניתק את הגנרטור למפגיני השמאל

"ביבי נתניהו לכלא מעשיהו", היתה רק אחת הקריאות שנשמעו הערב בהפגנת השמאל נגד שלטונו של ראש הממשלה. הרוחות התלהטו, לאחר ששוטר השבית להם את הגנרטור (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: דני שכטמן, ליהי קרופניק, אלי סגל וקונטקט - ynet)

גם הערב (מוצ"ש) הפגינו בשדרות רוטשילד אלפים רבים נגד "השחיתות השלטונית של נתניהו", וקראו בין היתר: "לא נוותר עד שתתפטר", "ביבי נתניהו לכלא מעשיהו", "ביבי נגד המדינה" ו"הון שלטון עולם תחתון".

השדרה ורחובות אלנבי, אחד העם, יהודה הלוי, ביל"ו נחסמו לתנועת כלי רכב, ואקט מסוים בו נקטה המשטרה הוביל להחרפת המחאה ולחסימות נוספות.

מתברר, כי קצין משטרה השבית את הגנרטור שבו המפגינים התכוונו להשתמש, בטענה כי הוא לא בטיחותי. בעקבות כך החלו כמה מאות מפגינים לצעוד כמחאה ברחוב קפלן, ליד הקריה. וצומת אבן גבירול - קפלן נחסמה.

כתמיד, גם הפעם מאחורי ההפגנה עומדים אלדד יניב ומני נפתלי, שהחליטו לאחרונה להעביר לתל אביב את ההפגנות אותן קיימו בעבר בכל מוצאי שבת מול בית היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנלדבליט בפתח תקווה.

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

הפגנות נערכו הערב סמספר מוקדים נוספים ברחבי הארץ: נהריה, עפולה, חדרה, נתניה, ראשון לציון, מודיעין ובאר שבע, אך בהם השתתף קומץ אנשים בלבד.

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה למחאה: "בערב שבו ראש הממשלה נתניהו יוצא לייצג את מדינת ישראל מול ההתקפות על ההכרזה ההיסטורית של הנשיא טראמפ, ובשעה שבה מתקיימות ברחבי העולם הערבי הפגנות שבהן שורפים את דגלי ישראל וארה"ב, בתל אביב מתקיימת גם הערב הפגנת שמאל. במקום להתאחד עם כל העם מאחורי ירושלים ולהציג לעולם חזית אחידה, בשמאל לא יכולים להתאפק ומעדיפים לעסוק בפלגנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר