בת 17

סבלה מבעיית שמיעה ונהרגה מפגיעת רכבת

איה אחמד אבו דבוס בת ה-17, תושבת העיר עכו, נהרגה בערב שבת לאחר שבשל בעיית שמיעה ממנה סבלה לא שמעה את הרכבת מתקרבת בעת שצילמה את אחיה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מדברים תקשורת)

שוב תאונה קטלנית על פסי הרכבת: איה אחמד אבו דבוס (17), תושבת העיר עכו, נהרגה סמוך לכניסת השבת מפגיעת רכבת לעיני אחיה בן ה-12 בעת שצילמה אותו על רקע השקיעה.

"איה הייתה חובבת צילום. היא לקחה את אחיה לסדרת צילומים על רקע הנוף והשקיעה. מאחר שסבלה מליקוי בשמיעה, היא כנראה לא שמעה את הרכבת ונהרגה", סיפר סגן ראש העירייה, אדהם ג'מאל, והביע זעם על כך שקטע המסילה שבו נהרגה הנערה אינו מגודר מאחר שמתקיימות שם עבודות פיתוח.

לאחרונה אירעו כמה תאונות קטלניות על פסי הרכבת בהם נהרגו בני אדם, בחצי השנה האחרונה נהרגו לפחות שלושה בני אדם במקרים שונים בהם הם נכנסו לשטח המסילה ונפגעו מרכבת חולפת.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה על האירוע בעכו: "אנו מצרים צער רב על האירוע הקשה ומשתתפים באבלה של המשפחה. רכבת ישראל עושה כל מאמץ למנוע אירועים כאלה ולהסביר לציבור את הסכנה של שהייה בקרבת מסילה. טווח העצירה של רכבת הוא כקילומטר, ואנו נמצאים בחודשים האחרונים בבחינת אמצעים לזיהוי והתראה מטווח רחוק. אנו מבקשים שוב מהציבור שלא להיכנס לשטח המסילה וסביבתה. כל העושה זאת מסכן את חייו וחייהם של אחרים. נסיבות האירוע נחקרות על ידי משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר