הורים, זהירות

השיפוצניק הערבי תקף את הילדה החרדית בביתה

מעצר תושב בית לחם, שעבד כשיפוצניק בבית משפחה חרדית בירושלים, בגין מעשים חמורים בילדתם, מלמד על הזהירות הרבה בה על ההורים לנקוט בהעסקת עובדים (חדשות חרדים)

אילוסטרציה (צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)

מעצרו של תושב השטחים שעבד כשיפוצניק בבית משפחה חרדית בירושלים מלמד על הזהירות הרבה בה על ההורים לנקוט בעת העסקת עובדים בביתם.

לפני כשבוע, הגיעו זוג הורים ובתם הקטנה בת ה-10 אל תחנת המשטרה והתלוננו כי תושב השטחים שעבד בביתם נכנס לחדרה של הילדה וביצע מעשים חמורים.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ובמקביל זומנה חקירת ילדים מתאימה לילדה החרדית, תוך עדכון גורמי הרווחה.

במהלך החקירה עלה כי ההורים העסיקו את החשוד במסגרת שיפוצים בביתם, כאשר במהלך עבודתו בבית, הוא נכנס בשעות הבוקר המוקדמות לחדרה של הילדה הקטנה ותקף אותה. הילדה סיפרה להוריה על התקיפה והם ניגשו עמה לתחנה המשטרה להגשת התלונה.

חקירת המשטרה הביאה לאיתור זהותו של החשוד בן 41, תושב בית לחם, ובפעילות מבצעית הוא נעצר ביום חמישי האחרון.

החשוד הובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לכניסה לישראל שלא כחוק, ומעשים חמורים תוך שימוש בכוח או איומים. במהלך החקירה, נקשר החשוד למיוחס לו. ביום שישי, הוארך מעצרו של החשוד עד לתאריך 11.12.17 בפני בית המשפט.

במשטרה מציינים כי "מדובר בחקירה מאומצת שנפתחה בעקבות התלונה שהוגשה, במהלכה על פי החשד ניצל החשוד את עבודתו בבית המשפחה וקרבתו לחדרה של הילדה על מנת לבצע את זממו. החוקרים שפעלו במקצועיות לצד הרגישות הנדרשת, הביאו לאיתורו ומעצרו של החשוד, כנגדו תפעל המשטרה למיצוי מלא הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר