פעילות מקיפה להגדלת פעילות הפצת אור היהדות בקרב בני נוער בישראל

בשל הביקוש הרב והצורך בהרחבת הפעילות המבורכת להפצת אור היהדות בקרב בני נוער בישראל – מעבר לאלפים שכבר זוכים לה – הוחלט על השקת מכירה סינית מיוחדת שהכנסותיה יאפשרו את הגדלת הפעילות החיונית • הפעילות נועדה לתמוך במיזמים החשובים ובמפעלותיו של הרב גרוסמן למען הקניית ערכי היהדות לכלל הנוער הישראלי והיא תכלול פרסים נדירים ויקרי ערך שיוגרלו בין משתתפי המכירה המיוחדת (בארץ, שיווקי)

הרב גרוסמן עם תלמידים. (צילום: יחצ)

תכונה רבה ניכרת בימים אלו בקרב מיזמי הקירוב השונים, לאור ההחלטה המשותפת של ראשי המיזמים הגדולים בקרב בני הנוער הישראלי, שעל פי יפעלו למען תנופה משמעותית של העשייה והיקף הפעילות המבורכת והחשובה. ההחלטה על כך התקבלה לנוכח העובדה שהביקוש גדל כל העת, בעוד ההיצע הכולל למעלה מ-160 מדרשיות ותנועות נוער שבראשות הרב יצחק דוד גרוסמן אינן מספיקות לתת מענה מקיף לכלל הפעילות הנדרשת.

לאור הביקוש הרב המגיע מהשטח, מכל ערי ישראל, גובשה ההחלטה להמשיך ביתר שאת וביתר עוז להפצת אור היהדות וערכי הנצח בדרך המבורכת שהוכיחה את עצמה כזו שהצמיחה פירות נאים, דורות ישרים מבורכים. וכפי שהתבטא הרב גרוסמן, באמרו כי "כאשר אנו רואים בעינינו כיצד ניתן לחולל גדולות ונצורות, הרי שלא עת לחשות. שיקולים כלכלים אינם אמורים להשפיע בכי-הוא-זה על הרוחניות בעם".

בכדי לתמוך במהלכים השונים להגברת הפעילות והפצת אור היהדות, סוכם בישיבת הנהלת התנועה המבורכת על השקת מכירה סינית יוקרתית, גדולה ומיוחדת בהיקפה אשר לא נראו כמותה בשנים האחרונות. אל המכירה המיוחדת הצטרפו גם ידידי ותומכי המיזמים והפעילות המבורכת המוכרת כבר שנים רבות כזו אשר פועלת להקניית ערכי יהדות ורוחניות לבני נוער ישראליים, אשר העניקו שורת פרסים יוצאי דופן שיוצעו לציבור במכירה הסינית. המכירה הסינית עצמה תושק בימים הקרובים ותכלול שורה של מבצעים חסרי תקדים ויוצאי דופן, כאשר הרוכשים יוכלו להשתתף בהגרלות שיבחרו בהם וכמובן לזכות גם בזכות העצומה ובזכויות התמיכה בפעילות הארצית המבורכת המהווה קרן אור רוחנית בחייהם של אלפי נערים בישראל.

מפעלות החינוך המבורכים אשר מנו בתחילת דרכם כחמישה סניפים עם ובהם כמה עשרות נערים, התפתחו בשנים האחרונות בצעדי ענק לתנועת נוער מובילה שחרטה על דגלה את העצמת הערכים והאור הרוחני בחייהם של למעלה משמונת אלפים בני נוער בשעות אחר הצהרים – שזוכים לאור התורה במקום לשוטט חסרי מעש ברחובות. כיום נמנים על התנועה כ-160 סניפים, מצפון הארץ ועד לדרומה, וכמובן בערי הפריפריה וערי הפיתוח.

רגעי האור שחווים הנערים במסגרות אלו, נותנים את אותותיהם ומציתם את אור היהדות בליבם. רוב מוחלט של בוגרי תנועות הנוער מקבלים כלים לשינוי מהותי בחייהם וזוכים להטמעת ערכי הנצח בליבותיהם – מה שמביא כצפוי לביקוש ההולך וגובר במסגרות הללו.

בקרב הגורמים המנהלים את הפעילות, מדגישים כי ההשתתפות במכירה הסינית המיוחדת שתיערך בשבועות הקרובים ותכלול פרסים יוצאי דופן תאפשר לציבור להיות שותפים מלאים בפעילות המבורכת. "השותפים והמשתתפים במכירה המיוחדת זוכים ליטול חלק בפעילות המיוחדת של קירוב לבבות במינו המתבצע ברוחו ובחזונו של הגרי"ד גרוסמן, אשר זיכהו הקב"ה להיות שליח מיוחד להפצת יהדות, תורה ומצוות בכל רחבי הארץ", הם מדגישים בציינם כי המשתתפים במכירה הסינית יוכלו בפירותיהם בעולם הזה , כאשר הקרן וזכות הפעילות המבורכת, תהיה קיימת עבורם לעולם הבא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר