בעקבות הארכת המעצר

החשודים בתקיפת הרופא בביתר הגישו ערר

ארבעת תושבי ביתר עילית החשודים בתקיפת רופא שסרב להעניק טיפול רפואי דחוף לאחד מהם בשבת האחרונה, הגישו ערר לביהמ"ש המחוזי, כנגד הארכת מעצרם (חדשות, בארץ)

תקיפת הרופא (צילום: מצלמות אבטחה / דוברות המשטרה)

ארבעת תושבי ביתר עילית, אב ושלושת בניו, החשודים בתקיפת רופא שסרב להעניק טיפול רפואי דחוף לאחד מהם בשבת האחרונה בעיר, הגישו ערר לביהמ"ש המחוזי, כנגד הארכת מעצרם, באמצעות ארגון 'חוננו' ועו"ד דוד הלוי.

אמש קיבלה שופטת ביהמ"ש השלום, מיקה בנקי, באופן חלקי את בקשת המשטרה והאריכה את מעצרם של הארבעה עד יום שלישי.

הארבעה, כזכור, נעצרו במוצאי שבת בעת שהגיעו לתחנת המשטרה להגיש תלונה כנגד הרופא. מצלמות האבטחה תיעדו את רגעי האימה במרפאה, בהם נראים הארבעה כשהם אוחזים בכיסאות ומכים את הצוות הרפואי.

הארבעה סיפרו כי בצהרי שבת קודש, אחד מהם נחתך ונחבל באופן קשה בידו, דבר שחייב אותם לפנות באופן דחוף למרפאה הקרובה ביותר - מרפאת מאוחדת. שם, חרף הפציעה הקשה והדימום הרב מהחתך, לטענתם, הרופא והאח במרפאה, מסיבה שאינה ברורה, סרבו להעניק טיפול רפואי לפצוע, דבר שגרר חילופי דברים בין הצדדים.

תקיפת הרופא (צילום: מצלמות אבטחה / דוברות המשטרה)

לטענת העצורים, בשלב מסויים החל הרופא לתקוף באגרופים אחד מהם, דבר שגרר תיגרה במקום, ממנה נחבל אחד מהמלווים והרופא.

בדיון אתמול הודה נציג המשטרה כי בכוונת המשטרה לחקור גם את הרופא באזהרה כחשוד. נציין כי מאוחר יותר נתפרה ידו של הפצוע בכ-10 תפרים.

במשטרה מסרו אתמול כי מהחקירה הראשונית עלה, כי החשודים הגיעו בשעות צהרי שבת למרפאה, לקבלת טיפול רפואי, ובמהלכו כאמור תקפו רופא ואח בטענה שאינם שבעי רצון מהטיפול שהוענק להם. כתוצאה מהתקיפה הרופא נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים.

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה תפעל ותמשיך לפעול באפס סובלנות ובנחישות נגד אלו שנוקטים באלימות כלפי נותני שירות ואנשי ציבור. ותנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה לתפיסתם והבאתם לדין".

באגון חוננו אומרים כי "לאחר הדיון הזדרזה המשטרה לפרסם לכלי התקשורת סרטונים מהארוע, וזאת לאחר שבדיון סרב נציג המשטרה לאפשר לסנגור לצפות בסרטונים תוך שהוא טוען כי מדובר בחומר חקירה חסוי אשר חשיפתו תפגע בחקירה".

"מדובר בסרטונים חלקיים, אשר מסתירים את תחילת הארוע שבו תקף הרופא ראשון את אחד מהמלווים באגרופים לפניו" אמרו מקורבים למשפחת הפצוע. "מדובר ברופא שיש לשלול את תעודתו, לא רק שסרב להעניק טיפול רפואי לפצוע, וזאת בניגוד לשבועת הרופאים ולאתיקה המקצועית, הוא גם החל לתקוף את המלווים ולעורר פרובוקציה במקום. בכוונתנו לפעול להשעייתו המידית", הוסיפו.

לאחר הדיון אתמול מסר עו"ד אביחי חג'בי אשר ייצג את הארבעה מטעם ארגון חוננו כי "חבל שמשטרת ישראל עוצרת את האנשים שהגיעו להגיש תלונה לאחר שהותקפו על ידי הרופא כשהגיעו לבקש טיפול. הנסיון לצייר תקיפה על רקע גזעני הינו נסיון שנועד מלכתחילה לכשלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר