לכידה 'על חם'

בתוך שעה: שני גנבי אופניים חשמליים - נעצרו

בתוך פחות משעה נתפסו 'על חם' בירושלים ונעצרו שני חשודים בגניבת אופניים חשמליים בשווי אלפי שקלים. השניים מובאים להארכת מעצרם בבית המשפט (חדשות, בארץ)

האופניים הגנובים (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הערב אמש (ראשון) בפעילות מבצעית יזומה של המשטרה במרכז העיר ירושלים, הבחינו השוטרים באדם הרוכב על אופניים חשמליים כאשר הוא אוחז בזוג אופניים חשמליים נוסף וגורר אותם.

חשדם של השוטרים עלה, ובבדיקה שערכו לאופניים עלה כי מדובר באופניים חשמליים ללא סוללה, ובמקביל הציג החשוד בפני השוטרים מסמך שאינו תואם את פרטי האופניים שמחזיק ברשותו.

בשלב זה לאחר תחקור ראשוני עלה החשד כי החשוד גנב את האופניים עליהן רוכב ואת האופניים שגורר עמו והוא נעצר. שווים המוערך של האופניים החשמליים עומד על אלפי שקלים.

החשוד בן 34, ממזרח ירושלים, הובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד החזקת נכס החשוד כגנוב.

בתוך כך, באותה השעה התקבל במוקד המשטרה דיווח מאזרח המבחין באדם במרכז העיר המנסה לגנוב אופניים חשמליים שהיו קשורים בשרשרת.

שוטרים שקיבלו את הדיווח והגיעו תוך זמן קצר, איתרו את החשוד כאשר הוא מחזיק ברשותו כלי פריצה מסוג מספרי חיתוך שרשראות (תוכי) ועצרו אותו.

השוטרים איתרו את בעליהם של האופניים, עדכנו אותו בדבר מעצר החשוד והוא הודה עליהם עבור תגובתם המהירה והנחושה.

מבירור זהות החשוד בן 41, תושב ירושלים, עלה כי לחובתו עומד עונש מאסר על תנאי בגין עבירה דומה שבגינה הורשע בעבר.

החשוד אף הוא הובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לגניבה, היזק לרכוש במזיד והחזקת מכשירי פריצה.

בשעה זו 2 החשודים מובאים בפני בית המשפט להארכת מעצרם.

במשטרה אומרים כי "גניבת רכושו של אדם בכלל ואופניים חשמליים בפרט ששווים עומד על אלפי שקלים, מהווים פגיעה ישירה בכיסו, ממונו וביטחונו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק, ובשל כך פועלת המשטרה כל העת בפעילות גלויה וסמויה במטרה לאתר את אותם עבריינים, לסכל ניסיונותיהם לגנוב ולהשיב את הרכוש יקר הערך לבעליו. נגד העבריינים תפעל המשטרה בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להביאם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר