שמיים סגורים

אירופה קפואה: אלפי טיסות עוכבו ובוטלו

מזג האוויר החורפי שפוקד את אירופה גורם ללא מעט שיבושים במערך התחבורה הציבורית. בבריטניה שוויץ ומדינות נוספות עוכבו הנוסעים למשך שעות ובגרמניה בוטלו טיסות

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעוד החורף בישראל מתעתע, נראה שלאירופה הוא הגיע ובגדול. הקור הנורא היום (שני) שבמקומות רבים נמדדת בו טמפרטורה מתחת לאפס וסערות מזג האוויר הובילו לעיכובים רבים בטיסות ברחבי אירופה כשאלפי נוסעים נאלצו להמתין שעות לטיסה שלהם.

בבריטניה כונתה התופעה על ידי כלי התקשורת השונים "פצצת שלג", בשל מזג האוויר שגרם לקריסה כללית בתחבורה הציבורית של המדינה. מלבד העיכובים בשעות הטיסה נרשמו אף קריסות בקווי המטרו, הרכבת והאוטובוסים.

שדה התעופה לוטון בבריטניה (צילום: תומר פלג, ynet)

מלבד בריטניה שם נתקעו אלפי נוסעים בנמלי התעופה הית'רו, לוטון, סטנסטנד ובירמינגהם, גם בשווייץ ובבלגיה המתינו אלפי נוסעים שעות ארוכות בתוך המטוסים ובשדות התעופה. ו ובגרמניה המתינו הטייסים לשינוי במזג האוויר עד לשעות הבוקר.

אזרח ישראלי שחזר הלילה מלונדון סיפר ל-ynet כי מהרגע שעלו למטוס, הם נאלצו להמתין חצי שעה, שלאחריה קיבלו את הודעת הקברניט על כך ששדה התעופה סגור.

"אחר כך אמרו שמחכים לנהג מפלסת שלג שהחל לפנות מסלול של מטוס אחר, ואז חיכינו לחלון זמנים שייפתח עד שנוכל להמריא. אני שמח שהצלחנו להמריא בסוף כי בטרמינל המתינו הרבה אנשים שנתקעו בלי טיסות", אמר. לדבריו כל הנוסעים המתינו במטוס חמש שעות כשצוות המטוס הרגיע את הנוסעים עד לקבלת אישור ההמראה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר