איומים על דודי אמסלם: "נחתוך לך את הלשון"

על רקע גל החקיקה נגד גורמי אכיפת החוק, בשבועות האחרונים התקבלו בכנסת מספר מכתבי איום על ח"כ דודי אמסלם. "אנחנו נחתוך לך את הלשון. אנחנו גם נרצח אותך" (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

על רקע גל החקיקה נגד גורמי אכיפת החוק, בשבועות האחרונים התקבלו בכנסת מספר מכתבי איום על ח"כ דודי אמסלם. קצין הכנסת פתח בבדיקה.

באחד המכתבים נכתב: "לכבוד ח"כ דודי אמסלם: א. אנחנו נחתוך לך את הלשון ב. "אנחנו גם נרצח אותך אספסוף שכמוך". קצין הכנסת הורה לפתוח בבדיקה בניסיון לאתר את שולחיהם.

המכתב המאיים בא על רקע מאבקיו של אמסלם במשטרה, בין היתר בחוק ההמלצות הנמצא לאחרונה במוקד סערה ציבורית, וכן בנסיונו לקצץ בשכר המפכ"ל ולהכפיף את תקציב המשטרה למשרד לביטחון פנים.

בראיון לחברת החדשות הסביר אמסלם את מניעיו למאבקו במשטרה: "אני עברתי טראומה, באו אליי הביתה שוטרים, הפכו לי את כל הבית בשעה 6 בבוקר, לקחו אותי לעירייה, חיכו איתי בלובי שם איזה חמישה שוטרים כאילו מדובר באיזה סוחר סמים".

אמסלם הסביר כי מעצרו אז היה מונע משיקולים פוליטיים: "החוקר שלי אמר לי: 'דודי קיבלנו הנחיות מלמעלה', זאת אומרת, הוא יודע שהוא לא צריך לעצור אותי, הוא יודע שאני חף מפשע, אבל הם עצרו אותי בגלל מטרה אחרת, מטרה פוליטית. וזה מה שהדהים אותי. דרך אגב, עד היום זה מדהים אותי, כשאני מדבר על זה ממש אני נהיה עצבני בגוף".

בימים האחרונים כאמור, התקבל בכנסת מכתב המאיים על חייו של ח"כ אמסלם ונפתחה בדיקה בעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר