ההתחממות בדרום

פלסטינים ירו רקטות לאשכול; צה"ל הגיב בירי טנקים לעזה

שתי רקטות התפוצצו הערב בשטחים פתוחים בעוטף עזה, לא היו נפגעים. הפלסטיניים דיווחו כי צה"ל הגיב בירי של טנקים לעבר מטרות של חמאס. צה"ל: "רואים בחמאס האחראי" (צבא)

ארכיון (צילום: Neal Badache/FLASH90)

ההתחממות בדרום: שתי רקטות התפוצצו הערב (שני) בשטחים פתוחים בעוטף עזה, בשטח המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים בעקבות הירי, וצה"ל ביצע ירי של טנקים לעבר עמדות חמאס ברצועה בתגובה.

בדובר צה"ל אמרו הערב כי "צה"ל תקף באמצעות ירי טנק וחיל האוויר עמדות השייכות לארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי רקטות שבוצע הערב לעבר שטח פתוח במועצה האזורית אשכול". עוד נמסר מדובר צה"ל כי ''צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה''.

המנהרה מעזה שאותרה (צילום: דובר צה"ל)

הירי היום מגיע לאחר שאמש הותר לפרסום כי כוחות צה"ל נטרלו מנהרה התקפית חדשה של חמאס, שיצאה מחאן יונס והצליחה לחדור לאורך של כמה מאות מטרים בתוך שטח ישראל. המנהרה התגלתה בשטח חקלאי ובחודשים האחרונים התבצע מעקב של צה"ל אחריה.

בתקופה האחרונה שוררת מתיחות בעוטף עזה, שהתגברו בין השאר בשל ההכרה של נשיא ארה"ב בירושלים כבירת ישראל. במהלך ליל שבת יורטה רקטה שנורתה לעבר ישראל מהרצועה. שתי רקטות נוספות התפוצצו בשטח ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר