רימו קשיש והוציאו ממנו כ-3 מיליון ש"ח

מעל 3 מיליון ש"ח, רכב יוקרה וכלים הנדסיים יקרי ערך, אלו על פי החשד 'נלקחו' שלא כדין על ידי חשוד כבן 27 תוך מרמה ועושק מקשיש במשך תקופה ארוכה (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בלשי משטרת ישראל פשטו אמש (ב') על ביתו של החשוד כבן 27 (עין נקובא), ותפסו רכב יוקרה מסוג ג'יפ ואיתרו כלים הנדסיים יקרי ערך – שעפ"י החשד נרכשו בכספים שהוצאו תוך עושק ומרמה של הקשיש. החשוד ואשתו נעצרו עוכבו לחקירה.

ראשיתה של החקירה הסמויה לפני מספר שבועות, עם קבלת מידע במשטרה לפיו ישנו קשיש המתגורר בישוב סמוך לירושלים, ועפ"י החשד ישנו חשוד שבמשך תקופה ארוכה של מספר חודשים מקבל מהקשיש כספים רבים במרמה והונאה.

חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה המאומצת, השתמשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שסייעו להתקדמותה של החקירה הסמויה תוך שאוספים ראיות וממצאים נוספים והביאו לאיתור זהותו של החשוד כבן 27 תושב עין נקובא.

מהחקירה עולה, כי החשוד הכיר את הקשיש במהלך עבודת שיפוצים שעשה עבורו, ועפ"י החשד הבחין החשוד כי לקשיש ישנו ממון רב ובתחכום קשר אותו עמו בעסקיו.

במשך תקופה של מספר חודשים בהם השניים 'שותפים', עפ"י החשד ניצל החשוד את גילו ומצבו של הקשיש, עשק וסחט אותו תוך 'שמוציא' ממנו בתחכום, בעורמה ובדרכים שונות סכומי כסף גדולים שהצטברו עפ"י החשד למעל 3 מיליון ₪.

עוד עלה, כי עפ"י החשד, השתמש החשוד בכסף אותו קיבל מהקשיש למטרת קניית רכב יוקרה (ג'יפ) וכלים הנדסיים שונים יקרי ערך.

כאמור, החשוד ואשתו נעצרו עוכבו לחקירה במחלק ההונאה של משטרת ישראל בחשד לעושק, מרמה וסחיטה באיומים. האישה שוחררה בסיום החקירה לביתה.

אמש, הוארך מעצרו של החשוד עד לתאריך 14.12.17 בפני בית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר