מיזם הבנייה היוקרתי: עבודת המנופים בתנופה

מראה מרגש צפוי לכל כל מי שיעבור בימים אלו ברחוב מלכי ישראל הסמוך למתחם שנלר. אי אפשר יהיה לפספס את שלושת המנופים הגבוהים עליהם מתנוססים שלטי 'ג'רוזלם אסטייטס' המניעים את העבודה בפרויקט ג'רוזלם אסטייטס שבמתחם שנלר במרץ רב ומקדמים את בניית קומות המגורים הראשונות (נדל"ן, שיווקי)

מנופים בפעולה. (צילום: יחצ)

הצבת שלושה מנופים הפועלים בו זמנית, מעבר למקובל בתא שטח כזה, היא רק חלק מן המאמצים וההשקעות המכוונים את יזמי הפרויקט לעמוד ביעדים ביעילות, באיכות ובמהירות שהציבו לעצמם בעת שיצאו לדרך.

לאחרונה, בשל ביקושים ערים, הוחלט על פתיחת בניין 1 (בניין הכרכוב) לבנייה ולשיווק והרחבת היצע הדירות, מאז, מדווחים היזמים בוצעו מספר רכישות של יהודים ישראלים ומחו"ל ששהו כאן בחגים וניצלו את ההזדמנות הייחודית.

בעניין רוכשי חו"ל, זה לא סוד כי בשנים האחרונות נעשתה עבורם הקנייה בירושלים מורכבת יותר, ולכן צוות המכירות בנה פתרונות יצירתיים המותאמים אישית לשביעות רצונם, וזאת כחלק מהשירות האישי והמוקפד אשר ג'רוזלם אסטייטס חרט על דגלו.

הפרויקט שנמצא בתנופת בנייה אדירה, מאפשר בשלב זה לתכנן ולעצב את דירתכם לטעמכם האישי. לצד משרד 'מחלקת השינויים' המשרת את הלקוחות, שם מסייעת אדריכלית להדק את לוחות הזמנים, היא דואגת לאינטרס האישי של הדייר, ומייעלת עבורו את הזמן ואת השיטה.

לאחרונה אף הציבה החברה שירות VIP חדש עם מתאמת שירות לקוחות מקצועית, המלווה את הלקוחות בכל הדרישות והצרכים שלהם. וכך, לצד האפשרות לשנות את עיצוב הדירה, לבחור בקלות עיצובים וחיפויים, שירות ה-VIP הוא כתובת אישית לכל צרכי הלקוח. הצוות המקצועי שמאכלס את המשרד מייצג את בעלי החברה ככל האפשר ומספק ללקוחות עדכונים שוטפים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר