נזכר בבנו הפצוע

חבר הכנסת פרץ בבכי על הדוכן במליאה • צפו

בעת שחבר הכנסת חיים ילין עמד על דוכן הנואמים במליאה ודיבר על הצורך בפישוט ההליכים לטובת חיילים שנפצעו במלחמות, הוא הזכיר את בנו הפצוע מ'צוק איתן' - ופרץ בבכי (בארץ)

ילין בנאומו (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

בדיון מיוחד שקיימה אתמול (שלישי) הכנסת לציון יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, נרשם רגע מרגש במיוחד כאשר ח"כ חיים ילין (יש עתיד) נאם מעל הדוכן במליאה ומירר בבכי.

מה ששבר אותו היתה ההתייחסות לבנו שנפצע ברצועת עזה במהלך מבצע 'צוק איתן', וגם לאחר הנאום לא יכל ילין לעצור את הדמעות ונרגע מעט רק על כתפיהם של כמה ח"כים שניגשו לחבקו.

"חשוב לי לומר לכן בתור אב שבנו נפצע ברצועת עזה, ועדיין סוחב את נטל הפציעה", אמר בין השאר חבר הכנסת בנאומו", אתם לא לבד. יש פה בבית הזה אנשים שיילחמו בשבילכם. שמענו היום את זעקת הפצועים, זעקה שאני שומע אותה יום יום. מתווספים עוד ועוד פצועים להגנת המדינה. אני אומר לכם שבלי עורך דין הבן שלי לא היה מטופל. כשאומרים לי שזה לא ככה אני אומר לכם שרק עם עורכי דין הצלחנו להשיג לו טיפול. אתם בקואליציה אלה שצריכים לעשות את השינוי, אנחנו אופוזיציה, מי מקשיב לנו".

הוא המשיך ואמר כי "אנשים שאחרי המלחמה מתחילים מלחמה נוספת, שאין לה באמת סוף, הם נושאים צלקות. כ-70 אלף פצועים במלחמות ישראל. כמעט כל ישראלי מכיר מישהו ממשפחת השכול או הפצועים כולנו תחת אותה היסטוריה כואבת. החברה הישראלית שלעתים מנסים לפלג אותה, מכילה חיבור חזק ועמוק שנוצר בעקבות הפצועים והמתים. חיילים שהקריבו את מסלול חייהם שנוכל לחיות כאן בביטחון".

"יש מחיר לזה שאנחנו עומדים כאן חזקים. משפחות שלמות חיות את השכול, לנו נותר ללמוד מכם איך לחייך אחרי שהכל נראה עצוב וחשוך, איך להמציא את הכל מחדש. איך לחיות בנתיב שונה ממה שתכננו או רצינו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר