"איבדנו אבא ומנהיג"

גפני ספד למרן הרב שטיינמן זצ"ל בבית הכנסת, בכנסת • צפו

יו"ר 'דגל התורה' גפני ספד למרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, בבית הכנסת שבמשכן הכנסת, במהלכו תיאר את פקחותו הרבה והכרעותיו וציין כי "איבדנו אבא ומנהיג" • צפו בהספד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ספד בצהריים (רביעי) למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, במסגרת דרשה שנשא בבית הכנסת שבמשכן הכנסת: "איבדנו אבא ומנהיג בקנה מידה שקשה לתאר".

"הייתי שם בעת יציאת הנשמה", סיפר גפני, "הוא ביקש שיקברו אותו שש שעות אחרי הפטירה ושלא יספידו. אני יכול להגיד לכם שלא קיים דבר כזה. מתפעלים מאוד מהצוואה שלו, הוא כתב שלא יהיו יותר מעשרה אנשים בהלוויה, שלא יכתבו עליו שהוא צדיק".

גפני סיפר: "הוא היה נוסע למדינות בעולם, הוא היה מבוגר מאוד מאוד, אני ניסתי לשכנע אותו לא לנסוע, הוא היה אומר לי 'אני לא הולך להיות יותר צעיר, אני הולך להיות יותר זקן, ואם אני מועיל במדינות העולם..'".

לדברי יו"ר 'דגל התורה': "הרב היה איש צנוע, יש הרבה כאלה שהם צנועים, בסדר... אבל מסתכלים שיסתכלו עליהם שהם צנועים. אצלו זה מובנה, אתה לוקח אדם כזה ואתה אומר שהוא ינצח את הרשעים זה נס גדול. זה היה אצלו מובנה, שום דבר לא היה מובן מאליו".

גפני סיים את דבריו ואמר: "אנחנו היינו באים אליו על כל הנושאים שעולים בארץ, בכנסת ובמדינה, הוא ידע פרטי פרטים, הוא לא השאיר לנו מרווח ששם הוא לא יודע, הוא היה שואל, בנושאים מדיניים ובנושאים כלכליים, הוא היה צדיק, הוא היה קדוש, אבל מאוד מאוד פיקח".

בתוך כך, ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט שוחח עם גפני ואמר לו שבתוך השלושים יום מפטירת מרן הגראי"ל שטיינמן, עיריית נצרת עילית תערוך טקס קריאת שם רחוב על שמו של ראש הישיבה בשכונת הר יונה ג'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר