"נבחרו בקפידה"

המשטרה קיבלה 20 כלבים מצ'כיה • צפו

20 כלבים חדשים הצטרפו ל-220 הכלבים שכבר נמצאים בשורות המשטרה. הכלבים נבחרו בקפידה מתוך אלפי כלבים בצ'כיה והם ייקחו חלק חשוב בפעילות המשטרה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הערב המאוחרות אמש (חמישי) נחתו בארץ 20 כלבים מצ'כיה, הצפויים להשתלב בתום הכשרה ייחודית, בפעילות המבצעית של משטרת ישראל במגוון משימות.

מדובר בעשרים כלבים חדשים, מסוג : מילנואה , רועה גרמני ורועה בלגי, אשר ישולבו בעיקר בפעילות מבצעית ומודיעינית, לאיתור אמצעי לחימה, סמים, כסף וכדומה.

הליך המיון ובחירת הכלבים מבין עשרות רבות, התבצע ע"י משלחת מקצועית של משטרת ישראל, שכללה את ראש מדור מפעילי בעלי חיים, קצין כלבנים בכיר והווטרינרית של מדור מפעילי בע"ח באגף המבצעים של משטרת ישראל, אשר בחנו את כשירותם, רמת בריאותם וכן תכונות התנהגות ייחודיות המותאמות למשימות של משטרת ישראל.

במשטרה מציינים, כי הצוות המשטרתי הגדיר מראש את אופי הכלבים הנדרש למשטרת ישראל, על מנת לצמצם את הליך המיון בצ'כיה ממאות כלבים לעשרות בודדות, בדגש על כלבים בעלי כושר התמדה הממשיכים בפעילות החיפוש עד מציאה ובעלי רמת משמעת גבוהה.

כאמור, מדובר בכלבים שעברו עד כה את שלב האילוף הבסיסי וכעת יעברו הכשרה מקצועית בת חצי שנה, המתמקדת במשימות משטרתיות מיוחדות. בסיומה, ישולבו בפעילות המבצעית יחד עם 220 הכלבים המשרתים בארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר