בביקור בשדרות

ליברמן: "צה"ל מוכן לכל תרחיש אפשרי" • צפו

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, חנך מבנה חדש במפעל הביטחוני 'אלסק' בשדרות וטען כי הירי מרצועת עזה קשור למאבקים פנימיים אך ציין כי צה"ל ערוך לכל תרחיש (חדשות)

(צילום וידאו: עדן מולדבסקי - משרד הביטחון)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, חנך הבוקר (חמישי) מבנה חדש במפעל הביטחוני 'אלסק' שבאזור התעשייה בשדרות וטען כי הירי מרצועת עזה קשור למאבקים פנימיים ולא להרתעה הישראלית.

"עצם העובדה שאנחנו כאן, הבוקר בשדרות, עוסקים בהרחבה ושדרוג מפעל תעשייתי, זה אומר שכולנו יכולים להיות רגועים", אמר ליברמן בשדרות. "לירי האחרון מרצועת עזה לכיוון שדרות אין קשר להרתעה הישראלית, אלא למאבקים פנימיים, תוך - פלסטיניים, בין ארגונים שונים".

שר הביטחון הוסיף ואמר כי "אנו יודעים מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות. אני מקווה שתושבי רצועת עזה יכריחו את ההנהגה שלהם להשקיע את כל המאמצים והכספים בשיפור הכלכלה ברצועת עזה ולא בחפירת מנהרות, יצור רקטות וירי כנגד ישראל. כי בכך הם מסכנים את כלל אוכלוסיית רצועת עזה. בכל מקרה הנחתי את צה"ל להיות מוכן לכל תרחיש אפשרי".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי אמר כי "בבוקר ושבוע כזה, עצם העובדה ששר הביטחון, אביגדור ליברמן, מגיע לשדרות ונמצא פה בחניכת מבנה בחברה ביטחונית, זה דבר מאוד חשוב לתחושת הביטחון. גם בדבריו ובשיחות עמו אני חושב שיש לנו על מי לסמוך".

בטקס הרחבת המפעל, שמעסיק כ-200 עובדים, השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אודי אדם וראשי חברת 'אלביט מערכות'- נשיא החברה בצלאל (בוצי) בוצי מכליס, ומנכ"ל חט׳ המודיעין אלעד אהרונסון.

חברת 'אלסק' נוצרה ממיזוג של מספר חברות, שנרכשו ע"י 'אלביט מערכות', והועברו ממרכז הארץ לשדרות. במפעל 'אלסק' בשדרות מועסקים כ-200 עובדים, כ-80% מהעובדים מתגוררים באזור אשדוד ודרומה. החברה מייצרת מערכות ראיית לילה לחייל, מערכות תצפית לגבולות ומערכות אבטחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר