טכנולוגיית סורק האצבע שלא קיימת באייפון X תוצג בקרוב

האייפון X שהושק לפני כחודשיים הצליח לגרום לאנשים רבים להוציא הרבה כסף עבור המכשיר שמייצג את קדמת הטכנולוגיה, אלא שעתה הכריזה החברה שמייצרת עבור אפל את מסכי המגע כי בקרוב תשיק מכשיר של חברה מתחרה בו תכלל האופציה המהווה פריצת דרך טכנולוגית (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

טרם ההשקה הענקית של האייפון X היו שמועות שבמכשיר הדגל של חברת אפל תהיה לראשונה בעולם אופציית סריקת אצבע בתוך המסך, אך כשהושק המכשיר שכבר הצליח להכניס לחברה האמריקאית מיליוני דולרים גילינו שאפל לא הצליחה ליישם את האופציה הזו באופן המושלם שהיא דורשת כדי להיכלל בסמארטפון שלה. עכשיו, נראה שחברה אחרת עומדת לקצור את הפירות ולהיות הראשונה בעולם שתציג מכשיר עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך.

חברת Synaptics שמפתחת כבר שנים משטחי מגע, זו שייצרה את טכנולוגיית המגע באייפון, הכריזה השבוע כי היא עומדת להציג את הטכנולוגיה בחודש הבא. בתערוכת הטכנולוגיה CES, שתתקיים כבכל שנה בלאס-וגאס,שם תדגים החברה את טכנולוגיית Clear ID שלה.

הטכנולוגיה הזו תותקן מתחת למסך המגע, והיא תאפשר זיהוי של טביעות אצבע באמצעות שיגור גלי אולטרה-סאונד דרך שכבות המסך גם אם תדביקו עליו מגן זכוכית. לדברי החברה, היא מהירה פי שניים מסריקת פנים, שהחליפה את סורק טביעות האצבע באייפון X, ומאפשרת לפתוח את נעילת הסמארטפון בנגיעה מהירה. החברה טוענת כי Clear ID עובדת גם עם אצבעות רטובות, ואף יודעת להבחין בין אצבעות אמיתיות לניסיונות זיוף, בזכות שימוש בבינה מלאכותית.

הטכנולוגיה תודגם בתוך מכשיר שאמור לצאת למכירה בקרוב, אך החברה לא גילתה מיהו המכשיר, רק ציינה כי הוא שייך לאחת מחמש יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם - מה שאומר שזו יכולה להיות סמסונג, וואווי, Oppo או שאומי. אפל, שנמצאת במקום השני לא כלולה ברשימת החברות האפשריות מאחר והיא איננה שולחת מכשירים לתערוכות

לפי השמועות, סמסונג אכן עומדת להוציא השנה מכשיר עם טכנולוגיה כמו זו שמציגה סינפטיקס. בינתיים, Vivo הסינית כבר הציגה מכשיר עם טכנולוגיה דומה מבית קואלקום, אך מועד השקתו טרם פורסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר