סעו לשלום

סוזוקי מציגה: דו גלגלי 250 סמ"ק שנראה כמו 1000

פקקים, חניות, ועלות גבוהה של דלק גורמים להרבה בעלי רכבים לנטוש את המוושב הסגור והמוגן יחסית לטובת האופנוע הפתוח והחשוף לסכנות. הבייבי אדווצ'ר של סוזוקי מציעה לעשות את זה בסטייל ובזול (MEN)

(צילום: סוזוקי)

הפקקים עולים לכם בזמן יקר? האופציה השניה (והמסוכנת) היא רכיבה על דו גלגלי, האופציה הזו שאבה אליה אלפי נהגים שנהנים מנסיעות נטולות פקקים ועומסים, והוצאות דלק סבירות ביותר. אך רוב רוכבי הדו גלגלי הממונע (אופנוע) עושים זאת על גבי כלים מיד שניה, שלישית, או אפילו רביעית. סוזוקי משיקה את האופנוע החדש שלה שהמחיר שלו יכול לגרום לכם לרוץ ולעשות רשיון על אופנוע

יבואנית סוזוקי עופר-אבניר, הודיעה באופן רשמי על הגעתו ארצה של ה-DL250 ויסטרום - הבייבי ויסטרום בנפח 250 סמ"ק. הבייבי ויסטרום הוצג בשנה שעברה, במקביל לשלושה דגמים דומים של יצרניות רכב מתחרות כמו ב.מ.וו, קוואסאקי והונדה.

השלדה של הבייבי זהה לדגם האינאזומה, אך השוני הגדול הוא במתלים שלו שהם ארוכי מהלך, והגלגלים במידות הזהות לאלו של ה-GSX-R250, כלומר 110/80-17 ו-140/70-17, הבייבי מצויד במערכת ABS שמגיעה כסטנדרט. ומיכל הדלק שלו מכיל 17 ליטרים שאמורים להספיק לנסיעה ארוכה ביותר של כ-450 ק"מ.

הבייבי החדשה של סוזוקי

מבחינת נראות, הכלי החדש של סוזוקי נראה כמו הדגמים הגדולים והחדשים, והוא נראה מרשים במיוחד ומושקע מאוד ביחס לאופנוע 250 סמ"ק. המושב מדורג (כ-800 מ"מ גובה מושב רוכב), מיכל הדלק בשילוב החיפויים, הכנף הקדמית והפנס-משקף – נראים פשוט מעולה. לוח השעונים הוא צג LCD מודרני ומציע אינפורמציה רבה.

החברה הודיעה כי מחירו של הכלי החדש נקבע על 29,957 ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר