פרסום ראשון

צה"ל מקים מקוואות עבור החיילים החרדים

בצה"ל שוקדים על הקמת מקוואות בבסיסי החטיבות בהם יש חיילים חרדים, כך נודע ל"כיכר השבת". בנתיים, חיילי בסיס האימונים החטיבתי של הצנחנים יטבלו ביישוב סמוך (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סא"ל אלבז ומזכירות הישוב שומריה (באדיבות המצלם)

בצה"ל שוקדים כיום על עבודת מטה אשר תכלול הקמת מקוואות בבסיסי החטיבות בהם יש גדודים ופלוגות של חיילים חרדים, כך נודע ל"כיכר השבת".

מהפרטים עולה כי על פי עבודת מטה באגף כוח האדם, בהובלת מנהלת שילוב חרדים בראשות רס"ן אמיר ווקנין ומנדי כץ, יוקמו מקוואות בבא"ח גבעתי, צנחנים וכפיר.

בהמשך התהליך עתיד הנושא אף להתרחב ויוקמו מקוואות בשאר הבסיסים בהם משרתים חיילים חרדים.

בנתיים, עד להשלמת העבודה, מפקד בסיס האימונים החטיבתי של הצנחנים, סא"ל אליאב אלבז ומזכירות הישוב שומריה הנמצא בסמוך לבסיס, סיכמו כי יתאפשר לחיילי הפלוגה החרדית לטבול במקווה היישובי באופן יום יומי.

סגן אלוף אלבז מדגיש: "אנו עושים הכל על מנת לאפשר לחרדים אשר מתגייסים לצנחנים לקיים אורח חיים דתי בצורה מיטבית. בא״ח צנחנים מספק אוכל כשר, מאפשר לשמור שבת ומצוות ומהיום מאפשר גם רחצה במקווה. שיתוף הפעולה עם היישוב שומריה מבורך ויאפשר ללוחמים נוחות רבה. פעם בשבוע תצא טיולית מאורגנת לכיוון המקווה- מה שיאפשר לכל לוחם שרוצה לרחוץ במקום לעשות זאת. צעד זה הוא אחד ממספר צעדים אשר נעשים בבסיס האימונים של הצנחנים על מנת לשלב את החרדים בצנחנים בצורה הטובה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר